Zullen er helaas niet veel zijn aangezien hij helaas op veel te vroege leeftijd is overleden, maar ik zal vast niet de enige zijn.
Het lijkt me erg leuk om te horen/zien hoe zijn nakomelingen zijn uitgegroeid en misschien is het leuk om eens met zijn alle een clinic te volgen oid?

Naam: Troy
Specialiteit: Dressuur
Schofthoogte: 1.66
Kleur: bruin
Stamboek: KWPN
Stamboeknr: 00.04727
Geboren: 09-04-2000
Category: Rijpaard
Omschrijving: Troy is een goed ontwikkelde hengst die goed in het rechthoeksmodel staat met een beste schouder en een correct fundament. Tijdens de kampioenskeuring in Den Bosch 2003 behaalde hij een 5e plaats. Vader Negro wordt inmiddels door Anne van Olst uitgebracht op Grand Prix niveau en valt op door het sterke achterbeen gebruik en zijn vermogen te verzamelen. Moeder Linie zag in de test haar aanleg als dressuurpaard met een 8 beloond. Ze komt uit de bekende Noord Hollandse Dieni stam waar ook de goedgekeurde hengsten Opan, Nobility en de internationale dressuurpaarden Elorianne en Fidelia voortkomen. Als dressuurpaard heeft de hengst ruim voldoende aanleg.
Bij het springen toont Troy voldoende afdruk. De hengst toont voldoende lichaamstechniek. Op stal en in de omgang gedraagt de hengst zich normaal. Stap 8 • Draf 7 • Galop 9. Hengstencompetitie Weert 2004/2005 3e prijs.
Ik zou het erg leuk vinden als er bokkers reageren, die of een nakomeling van hem hebben of op welke manier dan ook verbonden zijn met deze geweldige hengst!