Wendy van Welcome Ippe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy_H

Wendy van Welcome Ippe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 18:22

Ik ben op zoek naar de moeder van Wendy. De vader is Welcome Ippe, al eerder hier op het forum besproken. Van Wendy weet ik haar levensnummer of stamboeknummer, dat is 35.21422.91, maar van haar moeder Lotte is mij niet zoiets bekend. Wendy is (hou je vast) de grootmoeder van mijn paard Holiday en Lotte is dus de overgrootmoeder, en omdat ik haar gegevens niet heb houdt de lijn van mijn merrie daar op. Dat vind ik jammer en omdat ik toch een afstammingsonderzoek aan vaderskant laat doen d.m.v. DNA, probeer ik ook moederskant uit te zoeken. Ik heb dit alleen nooit eerder gedaan en ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven. Horsetelex en sporthorse-data heb ik geprobeerd, maar daar zijn ze niet bekend. Of in elk geval kan ik ze niet identificeren in beide databases omdat ik zo weinig van ze weet. Weet iemand een manier om Lotte op te zoeken, bijvoorbeeld aan de hand van Wendy? Het zijn hoogstwaarschijnlijk Duitse paarden. Aangezien de vader van Wendy Welcome Ippe is, heeft iemand misschien een vermoeden in welk stamboek Wendy zou kunnen staan?