Hoi,de titel zegt denk ik al genoeg,wie van jullie verwacht ook een veulen van deze hengst? Onze merrie verwacht begin juni haar veulen,en we zijn erg benieuwd. Het lijkt me leuk alvast wat nakomelingen te zien.
Loeloe
Geplaatst: 19-05-11 16:44
Hoihoi,
Ik hoop een veulen van hem te mogen verwachten! De bevestiging krijg ik volgend week...spannend!
Hoe kan het zijn dat jouw merrie in juni het veulen verwacht volgend jaar? Ze zal toch niet 12,5 maand drachtig zijn...
Ohw, natuurlijk dat is nog spannender! Dat zal waarschijnlijk niet te lang meer duren...
Mijn merrie is op Zangersheide gefokt: Animo II Z x Carthago Z x Ramiro Z. Haar moeder springt op 1.60m nivo, haar oudere zus is As Cold as Ice Z, de schimmel merrie van Judy-Ann Melchior.
Hai Onze merrie is een Jumpy Des Fontaines x Grandeur x Farn
Ze komt uit de Ajouti lijn,is nu voorlopig keur,word volgende maand geprokt,en klaargemaakt voor de ibop zodra het kan.
Flynn
Geplaatst: 26-06-11 13:06
Wij hebben op stal nu 6 Quality Time veulens, en 1 jaarling. We hadden vorig jaar nog een, maar die is op de veiling in borculo verkocht.
Een QT x Kreator xx x Landsriver x Nimmerdor, (hengst) Een QT x Kreator xx x Orion x Voltaire, (hengst) Een QT x Kreator xx x Burggraaf x Gandor, (merrie) Een QT x Landsriver x Nimmerdor x Rigoletto,(hengst) Een QT x Casco x Lancelot x Celano, (merrie) en Een QT x Abantos x Ronald x Nimmerdor (merrie)
Vorig jaar hadden we een merrieveulen van QT x Cartano x Nimmerdor x Celano, en een hengstveulen dat dus naar Borculo is geweest, dat was een QT x Orion x Landsriver x Nimmerdor.
Ik zie graag wat foto's van jullie Quality Time veulens! Ik zit zelfs ook te kijken of ik een veulen van deze hengst zal kopen, maar ik wil weten hoe de nakomelingen zich ontwikkeld hebben. Ik ben benieuwd!
Bo0tJuH
Geplaatst: 21-07-11 16:24
Ik zie graag wat foto's van jullie Quality Time veulens! Ik zit zelfs ook te kijken of ik een veulen van deze hengst zal kopen, maar ik wil weten hoe de nakomelingen zich ontwikkeld hebben. Ik ben benieuwd!