Ze is een 20 jarige gelderse kwpn merrie Bazuin x Tourist.
Ik zou graag wat foto's hebben van haar broertjes en zusjes.

Hierbij een foto van Bazuin:

Dit is mijn Mickey:

Ik hoor het graag als je wat wilt weten pb me dan.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aliki1 schreef:Mijn oude paard was een hofmeester x bazuin, maar je zag heel duidelijk bazuin erin terug. Oogopslag vooralSuper paard ook
Geweldige achterhand, kon echt spectaculair lopen! Heb hem vorig jaar verkocht en nu is ie fijn recreatiepaard
Mooi paardje heb je trouwens!
aerdenhout1 schreef:Ik heb een merrie van 22 staan van Bazuin.M2 dressuur gelopen.
Geen makkelijke paarden om te rijden, er zit echt een koppie op, heel zelfstandig, wat bij sommige dingen best moeilijk is om mee om te gaan.
Harmony heeft de bouw van een hengst, een mega front, wat ze dan ook fijntjes weet te gebruiken!Ze meet maar 1.60 en ziet er uit als 1.80!
Als veulen van nog geen 1/2 dag oud liep ze al bij mams weg om te kijken wat de rest van de wereld te bieden had.
Mams had het daar erg moeilijk mee kan ik je vertellen.Ze is dan ook al met 4 1/2 maand afgespeend, omdat ze niets geen band meer had met haar moeder.
Gek paard.
Bazuin vererft trouwens bij bijna al zijn nakomelingen 3 witte benen..
wicked schreef:Hallo, ik heb een 20 jarige e pony staan van bazuin. Die heeft z gesprongen en m1 dressuur. En ik heb ook nog een 9 jarige van laurentz staan van 1.70. Ik vind het beide nogal zeurmerries ze zijn niet snel tevreden en hebben echt een gebruiksaanwijzing, je moet er van houden. Ze zijn allebei vos met blonde manen, dus wel een leuk stel! Haha
Wilawander schreef:Grappig mijn zep x bazuin heeft ook 3 witte benen. Is ook zo'n paard met een enom front en een merrie die denkt dat ze een hengst is. Zeker niet makkelijk mee om te gaan....... maar wel leuk.