Familie gezocht van paard geboren te Kamperveen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pasterza

Familie gezocht van paard geboren te Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 16:59

Ik ben opzoek naar familie van mijn merrie die ik onlangs kocht :)

Roxy werd in 1998 geboren bij A. Barneveld te Kamperveen uit KWPN-er Miami (v. Cabochon) en haar vader Napoleon, waar ik verder helaas niks van weet. Stamboom Miami *KLIK*
In 1999 werd bij dezelfde fokker haar broertje Splendid (v. Mondriaan) geboren. Stamboom Splendid *KLIK*

Ik ben benieuwd of er bokkers zijn met paarden die familie zijn van mijn paard? :)
Of dat iemand Napoleon kent..? Maar die kans zal ongetwijfeld érg klein zijn vermoed ik zo ^)

Plaatje van mijn paard (nog niet helemaal in conditie :o):
Afbeelding

Ania

Re: Familie gezocht van paard geboren te Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 00:06

heb je al contact gehad met de fokker?

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 08:47

De fokker kan ik helaas niet bereiken. Ik heb alleen zijn/haar naam en woonplaats destijds. Had al gezocht naar adres en telefoonnr maar deze heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden :n

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 18:59

Via pb kreeg ik de link van de website van de fokker van Roxy en deze heb ik gecontacteerd. Inmiddels heb ik een email terug ontvangen met daarin enkele foto's van Napoleon :):) maar ook zij weet niet zijn afstamming.
Wel weet ik nu zijn geboortejaar (1995) en levensnummer. Maar wanneer ik zijn levennummer in tik op http://www.pve.nl krijg ik geen resultaat te zien ^).
Fokker van Napoleon is ene Dhr Kwakkel waar ik helaas geen contact mee kan opnemen daar deze inmiddels overleden is. Dus nou weet ik nog niks :Y).

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 01:28

in 's heerenbroek zit een h.kwakkel die paarden fokt en handelt. misschien familie? het ligt ook dicht bij elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 16:30

het is toch best gek dat je geen contact met je fokker kan krijgen?
of is dat degene die is overleden?

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 18:08

Ik heb sinds kort contact met de fokker van mijn paard :). Zij had ook de vader van mijn paard in haar bezit. De hengst had zij gekocht als veulen zonder papier en de fokker van die hengst is inmiddels overleden.

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:16

Ania schreef:
in 's heerenbroek zit een h.kwakkel die paarden fokt en handelt. misschien familie? het ligt ook dicht bij elkaar

Ik denk niet dat Henk Kwakkel daar iets van af weet.

Henk is namelijk mijn hoefsmid en voor zover ik weet geen (naaste) familie van dhr. G. Kwakkel uit de voskuil.

Ik heb mw. Kwakkel en haar zoon nog gesproken en navraag gedaan maar die weten helaas ook niets af van de paarden van wijlen dhr. Kwakkel.

Mocht ik nog iets achterhalen dan laat ik dat uiteraard weten. ;)

p.s. mocht Napoleon nog weer ten tonele komen dan sta ik ook open voor informatie.
Ik ben hem helemaal uit het oog verloren en ben benieuwd of hij nog leeft en hoe het met hem gaat.

groetjes van de "fokker" van Roxy :D