Wij hebben dit jaar een hengstveulen van Zirocco genaamd Guus en ik ben heel nieuwsgierig naar halfbroers en zussen van hem.
Het is de bedoeling dat de merrie met een paar dagen weer gedekt wordt met Zirocco.
Die van ons is een aardige spierbundel.
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn merrie heeft op 7 april een knap merrieveulen van Zirocco Blue gehad. Hier de afstamming.
  Wat echt gek is, aangezien erlangs beide bloedlijnen toch echt maat aanwezig is. Nu kan hij uiteraard nog stuk gaan groeien 
 Maar tegenover onze Emerald heeft hij toch korte beentjes. Een echt gespierd bundeltje is het wel! En héél veel lef, wat die moeder normaal niet geeft. 

Ik heb geen hele recente foto's maar zal ze binnenkort maken & plaatsen als je dat leuk vindt.                                                         
 In het begin heb ik altijd even iemand met hem mee laten lopen, het eerste rondje. Toen viel het kwartje bij hem en daarna kon ik gaan 'rijden'. In het begin heb ik alleen maar gestapt en gedraafd met hem in de binnenbak, want het was nogal een hoofdschudder, daarnaast ook nog erg wiebelig en net zadelmak. De galop durfde ik nog niet aan, want de eerste weken was er nog totaal geen controle.

.

Ook de eerste keer dat ik met hem in de wei ging rijden, vond die SUPER leuk maar bleef geconsenteerd, en makkelijk en braaf te rijden.

Barb77 schreef:Mijn (inmiddels) anderhalf jaar oude merrie van Zirocco Blue groeit voorspoedig op. Ze heeft een pittig karakter, wordt een nette maat en wordt met de dag witter. Over een paar jaar kan ze de Sint helpen denk ikIk heb geen hele recente foto's maar zal ze binnenkort maken & plaatsen als je dat leuk vindt.

echt een heerlijk beest