jaimpjuh schreef:Hoi,
Ik ken de hengst zelf vrij goed, ben dagelijks aan het werk met hem. Heel fijn dier is het zelf en zijn nakomelingen zijn ook erg leuk. We hebben er een paar bij ons op stal maar zijn net als de vader hebben een erg fijn karakter. Heb helaas geen foto's voor je misschien dat ik die een keer kan maken.
Groetjes
Nou dát is leuk!! Rijd je hem ook? Jij werkt of bent van Stal van Helden dus waarschijnlijk?
Springt Coronados Boy nog wel eens wedstrijden of is hij ergens anders misschien een publiekelijk te zien? Of is het mogelijk om eens naar een training te kijken van hem? Ik vind het namelijk leuk om eens te zien welke kanten hij van zijn vader heeft.
En als jullie nakomelingen hebben staan vind ik die ook erg leuk om te zien natuurlijk! Trainen jullie die ook zelf?
Mijn paard is nu ongeveer een klein half jaar onder zadel. Ik doe het rustig aan met hem maar hij doet het zo enorm goed! Ik heb nog niet met hem gesprongen maar dat gaat straks nog wel gebeuren.
Typisch aan mijn paard is dat hij ook erg lenig is. Hij kan zich soms bewegen als een veulentje.
Hij is ook erg speels maar als ik met hem bezig ben weer heel erg braaf! Heel puur en eerlijk. Geen baasje, beetje kat uit de boom kijker.
Ik wil wel foto's toevoegen maar ik zie niet hoe dat moet hier. :-(
Uiteraard ben ik natuurlijk ERG benieuwd naar foto's van Coronados Boy! Op internet is er jammer genoeg weinig van hem te vinden.