Omdat ik in mijn vorige topic bijna geen reacties kreeg en ik toch weer nieuwsgierig ben:
Wie heeft er een nakomeling van de hengst Uptown:
Zelf heb ik een bijna 4 jarige ruin uit een gouverneur merrie.
Melanie15
Geplaatst: 27-04-11 12:22
Ik heb ook een 4jarige Uptown uit een Flemmingh merrie. Heel erg groot, zit al wel tegen de 1.80m aan. Echt een knuffel en kan heb er heel veel vertrouwen in dat het een hele goede gaat worden. Is echt mijn vriendje
tjady
Geplaatst: 27-04-11 12:28
Mijn zus heeft een uptown van drie jaar. Een zwarte merrie uit de nomia stam. Een merrie van rond de 1.70m. Goed karakter en super bewegen. Hier haar pedigree http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=312251. Foto die hierbij staat is van vorig jaar. Merrie is nu veel meer paard. Ik zal binnenkort even wat fotos maken. Ze staat overigens te koop.
Die van mij meet nu 1.74, donkerbruine ruin. Heb nu even geen recente foto's zal deze binnenkort maken. Ik verwacht heel veel van hem, kan flink bewegen maar hij is wel dominant.
Ik heb op mn laptop wel foto's staan, zal ze van de week eens plaatsen. Alleen geen bewegingsfoto's. Wist niet dat ze in Duitsland zo gek op Uptown zijn
Wist ook niet dat ze in Duitsland zo gek waren van Uptown, jammer dat je er hier weinig van hoort. We zijn trouwens gisteren voor de 2e keer weg geweest op wedstrijd. Het was tevens selectie en we waren gewoon 5e van de 28 met 190 punten. Helemaal blij, hij deed het top
Snuupke
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 07:16
Half jaar oud
Snuupke
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 07:18
Als 2 jarige
2e x het zadel erop
Voor de 4e x erop
Ik ga snel recente foto's maken want hij is echt flink gegroeid, de laatste foto is van een half jaar geleden
Oke, ook een grote knaap dus! Grappig! Hoe zijn jullie Uptowns qua karakter? Die van mij is behoorlijk ril, en je moet echt zn vertrouwen winnen. Maar aan de andere kant is het ook echt een grote lieverd!
Charmeur is opzich heel makkelijk, trekt zich niks aan van de omgeving en is erg koel in het hoofd. Maar niets voor niets, als hij staat te eten is het domein van hem, dan kan ik maar beter niet in de buurt komen. Hij is af en toe vrij Dominant dus hij heeft echt een strakke hand nodig.. aan de andere kant vind ie kroelen dan weer heerlijk.
Dit is de advertentie waar ze te koop op staat.http://link.marktplaats.nl/446972328 Er staat ook een foto van haar vader en moeder en haar zelf op. We zijn niet zulke goede fotograven, dus waren al blij met een redelijke standfoto.
boomer123
Geplaatst: 22-12-14 10:38
Ik heb een uptown x amethist ik heb op horsetelex gezien dat er een volle broer van hem is genaamd Boris wie heeft er nog meer een uptown x amethist ? Gr