Weet jij wat van alex vd kamperweg of heb je nakomelingen van deze hengst??? Ik heb zelf een hele lieve merrie, heel typisch want ze is een vosje terwijl ze ingeschreven staat bij appaloosa stamboek, dus ben wel nieuwschierig hoe het zit...
Hij is de opa van mijn merrie en dus de overgrootvader van mijn andere paarden. Mijn merrie schijnt heel veel op hem te lijken (zelfs de kleur helaas).
oke ja kleur is wat minder dan ja haha, mijnes niet de kleur van dr vader maarja vind het soms wel een beetje jammer dat het een vosje is en geen stippen heeft hihi.
Dan moeten we ze maar mixen, jij wat stippels van mij en ik wat van jouw voskleur. We hebben Juul 3x gedekt met een vos en er is 3x een goedgekleurde uitgekomen. Juntos heeft een vosmerrie gedekt en daar is ook een goedgekleurde uit gekomen.
oke, heb er wel eens over nagedacht om mijnes te laten dekken maar heb niet tijd genoeg voor een veulen erbij jammergenoeg. Ze heeft bij de vorige eigenaars wel een goedgekeurd veulen ook gehad met stippen
Weet je meer van de afstamming. Wel herkenbaar hoofd iig
Ambergagafan
Geplaatst: 13-04-16 09:27
DendroFleur schreef:
Weet je meer van de afstamming. Wel herkenbaar hoofd iig
vader is alex vd kamperweg opa is onco vd kamperweg moeder is onbekend
Natascha
Geplaatst: 18-04-16 15:08
Ik heb ook een NAS merrie van Alex vd Kamperweg. Zitten maar twee zichtbare stippels op Moeder is Gertrix en zij heeft meer een Gertrix hoofd. Momenteel hoogzwanger van een zwarte PRE dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen qua kleur (zal wel bruin worden). Lekker buikje
Bicci hier op Bokt heeft een zoon van Alex. Die heeft wel stippels.