Nakomelingen Velusinus R (Vegas)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Nakomelingen Velusinus R (Vegas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 15:06

Ik heb sinds 2 maanden een nakomeling van Velusinus R (tegenwoordig Vegas) en ben wel benieuwd of meer mensen een nakomeling hebben van deze hengst.
Ik heb hem gekocht voor de springsport en hij is nu net onder het zadel dus ben erg benieuwd hoe hij het straks gaat doen, tijdens het vrijspringen laat hij een zeer nette sprong zien en is erg voorzichtig.

Ik heb mijn paardje gekocht bij Stoeterij van der Vlist en ben zeer te spreken over zijn karakter.
Dus.. Meer ervaringen? :D

Zarena

Re: Nakomelingen Velusinus R (Vegas)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:07

Ik ja! Maar dat wist je al volgens mij haha.

Mijn velusinus nakomeling is mn beste paard ooit geweest, en heeft nu inmiddels 3 ruiters naar het Z springen gebracht bij de paarden op 10 jarige leeftijd, terwijl ze zelf 1.56 is, vind ik toch wel een prestatie! Is wel een enorme druktemaker, en doet alles op haar eigen manier, maar als je haar voor je hebt gewonnen, kan je je elke week wel vooraan opstellen in de prijsuitreiking, super voorzichtig, snel en niks is te gek! Ik hou van zulke paarden! Hopelijk wordt jij ook erg blij met joun Velusinus! Hoe bevalt hij?