Omdat ik nu met de site www.debeemdhoeve.nl bezig ben, en nu het kopje verkocht aan het invullen ben, ben ik op zoek naar paarden die in de sport lopen en die op de beemdhoeve gefokt en/of gekocht zijn.
Op dit moment heb ik de volgende paarden, maar ik weet zeker dat er nog meer zijn:
- Jumpy van de Beemdhoeve (Jumpy des fontaines x Quickstar) - Spoen (Monaco x Joost x Abgar) (loopt nu onder maaike koopmans) - Ventoux ( Krunch de breve x Monaco x Ramiro) (laatst 5e plaats grand prix Follonica) zie http://www.kwpn.nl/site/main/article?gu ... 313b036a22 - Simba (Animo) - Aafke (andiamo x Quickstar)
Vandaar deze vraag hier op bokt, Wie weet/kent er paarden die vanuit de beemdhoeve nu in de sport lopen? Wie kan me helpen aan informatie en eventueel foto's .
Alvast bedankt!
Ilse_123
Geplaatst: 24-03-11 17:59
Hee, ik heb een tijdje in Helvoirt gewoond, dus ik ken de stal opzich wel. Toevallig heeft een vriendin van mij net een paard daar gekocht, al heeft ze die gekocht van een pensionklant dus ik weet niet of dat telt. verder ken ik er eigenlijk geen...
Hoi Ilse, bedoel je Eef? want die heeft namelijk een paard van ons gekocht....hihih dus die telt niet ik zoek echt paarden die minimaal Z of hoger lopen.... of het op; een andere manier heel goed doen.
Ilse_123
Geplaatst: 29-03-11 20:51
Sky_As schreef:
Hoi Ilse, bedoel je Eef? want die heeft namelijk een paard van ons gekocht....hihih dus die telt niet ik zoek echt paarden die minimaal Z of hoger lopen.... of het op; een andere manier heel goed doen.