Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dots83 schreef:Hey Robert, ik overweeg ook NU voor mn merrie maar twijfel nog. Heb 1 x een verkocht voor een klant, was iets apart in de omgang, veel vermogen maar hield wel wat vast in de rug op de sprong. In de sport is het natuurlijk al bewezen, ik heb er nog nooit een op concours gereden dus wat dat betreft kan ik er niets over zeggen.
dots83 schreef:Ik wist dat je vorig jaar ging dekken met Ramiro, je verwacht onderhand een veulen zeker??
Ik heb een Lord z x Gondelier, uit lijn van Lupicor..mn merrie kan niet van huis, dus kwaliteit sperma moet goed zijn en dat schijnt bij hem tegen te vallen
Dwyne schreef:Neem anders eens contact op met de wiemselbach wat de mogelijkheden zijn. Heb mijn merrie twee jaar terug ook thuis laten insemineren door een andere hengstenhouder met diepvries van de wiemselbach. Ging prima! Was alleen niet van Uno. Merrie was in 1 keer drachtig. Leverden toen heel mooi de rietjes in een kannetje stikstof.
dots83 schreef:Dwyne schreef:Neem anders eens contact op met de wiemselbach wat de mogelijkheden zijn. Heb mijn merrie twee jaar terug ook thuis laten insemineren door een andere hengstenhouder met diepvries van de wiemselbach. Ging prima! Was alleen niet van Uno. Merrie was in 1 keer drachtig. Leverden toen heel mooi de rietjes in een kannetje stikstof.
Het insemineren is het grote probleem nog niet, alleen de begeleiding van de dierenarts, die woont 3 kwartier verderop