Nakomelingen Rhodium?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

christel82

Nakomelingen Rhodium?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 18:18

Wie heeft of rijd er een nakomeling van Rhodium? Ik rijd zelf een ruin Rhodium x Nobility 4 jr oud 1.74 groot.
Super braaf dier, leert snel en vind het erg leuk om te doen. Ik rijd dressuur met hem, maar heb hem maandag voor het eerst laten
kennismaken met een sprongetje.

Het is een ongecompliceerd dier, met fijne gangen.

Ben wel nieuwschierig naar ervaringen van anderen en verhalen van anderen.

gr Christel

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:56

christel82

Re: Nakomelingen Rhodium?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 19:19

Thanks, ik zal deze laten sluiten

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 21:48

Het genoemde topic is een huiskamertopic, dat geldt niet als 'dubbeltopic'.
Als er geen recent lopend topic over een hengst is op familiebanden, dan mag er een nieuw geopend worden. Dit omdat een HK topic vaak al lang loopt en inmiddels over hele andere dingen gaat dan alleen hoe de nakomelingen van de hengst zijn. Vaak is zo'n topic zelf ooit gestart op FB en na een x aantal pagina's verhuisd naar de HK, omdat het niet meer ontopic/informatief bleef, maar verviel in gezellig geklets over allerlei andere zaken.
Op FB mag dan gewoon een nieuw topic geopend worden, wat weer start als een puur informatief topic. Dit topic kan dus open blijven :)

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 17:39

Fijn dat je dit even toelicht Nicole, ik heb mij idd aangemeld in het andere topic, maar daar gaat het niet meer over Rhodium oid.
Ik ben geinteresseerd in wat de nakomelingen doen van hem.
Dan laat ik het topic nog maar even open!

MelissaWW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:34

christel82 schreef:
Wie heeft of rijd er een nakomeling van Rhodium? Ik rijd zelf een ruin Rhodium x Nobility 4 jr oud 1.74 groot.
Super braaf dier, leert snel en vind het erg leuk om te doen. Ik rijd dressuur met hem, maar heb hem maandag voor het eerst laten
kennismaken met een sprongetje.

Het is een ongecompliceerd dier, met fijne gangen.

Ben wel nieuwschierig naar ervaringen van anderen en verhalen van anderen.

gr Christel

ik heb ook een Rhodium.. echt een super fijn en vooral werkwillig paard en super in omgang!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:38

Ik rijd er ook 1. Een super knap en fijn meewerkend dier. Wordt 9 en is nog maar Z1 geklasseerd, maar wel ZZ-licht klaar. Het is een echte knuffel en áltijd vrolijk. Aan de hand kan hij wat nerveus zijn, maar dat komt omdat hij gewoonweg niet veel van het terrein afkomt. Op wedstrijd kijkt hij nergens naar.