Hey mensen, De Oberlina stam is een grote stam en ben nieuwsgierig of er op bokt ook paarden zijn die uit deze stam komen. Onze merrie komt uit de Oberlina stam, merrielijn 24, fokfamilie 312. Flemmingh x Nimmerdor x Purioso.
odenxia
Geplaatst: 01-06-11 14:14
Hoi,
Mijn merrie komt ook de Oberlina stam merrielijn 24, fokfamilie 312.
Ze is een Goodwill X Balder X Utrecht X le van blanc.
RolandHitze
Geplaatst: 01-06-11 14:43
Ik heb een aantal jaren geleden een merrie uit deze stam gereden. Up Town Girl (v. Rockefeller), gefokt uit Hoberlina (Z2-dressuur, Casanova x Legaat) Deze merrie heeft nu zelf drie nakomelingen van Gribaldi, Briar Junior en Johnson.
Wat leuk!! @Odenxia Kun je iets vertellen over jouw merrie? Hoe is haar karakter? Is het de merrie waar foto's van in je profiel staan? Is ze ook uitgebracht in de sport? @Rolandhitze Heb je een foto van haar? Hoe is haar karakter? En is ze zelf ook uitgebracht in de sport?
@pol: Ja de merrie uit mn profiel. Ik kan met dr lezen en schrijven maar een onbekende zal ze altijd uit proberen. Toen ik dr kreeg van mn ouders had ze L gesprongen. Ik heb haar zelf t/m het M2 dressuur gereden. Helaas werd ze vorig jaar zomer kreupel. Na bezoek aan de kliniek bleek het artrose te zijn in het voorbeen. Ze is ingespoten en loopt nu al een aantal maanden weer goed, maar de sport kan ze niet meer aan. We hobbelen nu wat rond zeg maar. Ze is nu 15 jaar, maar ik hoop dat ze toch nog een aantal jaren bij ons blijft.
wiesabby
Geplaatst: 20-05-13 08:59
Hoihoi,
Ik weet niet of je dit nog leest maar ik heb ook een merrie uit de Oberlina stam met de afstamming Flemmingh x Nimmerdor x Purioso. Ze heet Alberlyna H (moeder Lyberlina H) en komt uit 2005. Ik heb op horsetelex gezien dat Alberlyna 6 volle zussen heeft en was benieuwd welke van jou is en of je ook een foto van dr hebt.