kwpn monaco wie heeft er info

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sueann

kwpn monaco wie heeft er info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 15:00

ik ben op zoek na leuke feitjes en weetjes over de hengst monaco.
ook mensjes die nakomelingen hebben zou ik graag willen weten wat het karakter is van jullie paardjes!
kortom alle info is welkom!

zelf ben sinds kort in het trotse bezit van een 11 jarige monaco merrie, haar naam is sarina. ze is bijna zwart met 3 witte voetjes en behoorlijk stevig, karakter is een beetje lui, en nog niet zo goed aan het been.maar daar gaan we na de winter hard mee aan het werk.ook is ze best schrikkerig. maar wel erg lief als je duidelijk na haar bent.

brand los!

VDB

Re: kwpn monaco wie heeft er info

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:18

Flyfly is onze kenner op dit gebied en heeft een behoorlijke bibliotheek met allerlei hengsten en hengstenrapporten. :-)
Er is ook een topic hierover waar zij trouw vele bokkers helpt blij te maken met dit soort info...
*zoekt topic op*

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:20

sueann

Re: kwpn monaco wie heeft er info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 15:24

oke bedankt, ga het lief vragen!

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:17

Ik heb een paard verzorgd met als vader Monaco, die staat nu bij stal brouwer http://www.stalbrouwer.nl
Hij wordt deze week uitgebracht tijdens Zwolle internationall bij de junioren (1.35 springen)

Een paard met een super karakter, altijd willen werken, gretig, lief en vond een uitgebreide poetsbeurt heerlijk. Goed overweg met andere paardjes en het maakte niet uit wie je erop zette, hij paste zich altijd aan naar het niveau. Vond zich wel, ondanks dat die ruin was, de baas van de merries;) Hij is geboren in 2011, dus nu net 10. Hij was best groot van maat, zo rond de 1.75? Gaf heel hoog op in draf weet ik nog wel en sprong heel fijn over in galopwissels. Een ster in springen, maar zou ook in de dressuurring het niet slecht hebben gedaan
Afbeelding
Afbeelding