Nakomelingen van de hengst Discovery (v. Dolany)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit06

Nakomelingen van de hengst Discovery (v. Dolany)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 20:51

Zijn er meer bokkers met een nakomeling van de hengst Discovery (v. Dolany)
Ik heb er 1 en wat ben ik blij met haar :D het is echt een super paardje *\o/*

Baila2010

Re: Nakomelingen van de hengst Discovery (v. Dolany)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 02:10

Leuk om te horen! Wij zijn bezig met de aanschaf van een Discovery x Flemmingh. Een lieve stabiele merrie met prachtige gangen. Ze is 4 jr en nog maar een paar maanden in training maar ze leert snel en is heel werkwillig.
Ben heel benieuwd wat de ervaringen zijn van andere bokkers.

Birgit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 20:29

Mijn merrie is een 4 jarige Discovery x Pretendent. Ze kan heel goed lopen en ik heb al van verschillende mensen en ook van verschillende juryleden hele leuke complimenten gekregen. Ik rij nu L1 met 'r, maar het is nog wat wisselvallig. Maar goed ze ook nog zo piepjong, bovendien is ze 1 van een tweeling wat de groei niet echt heeft bevorderd. Ik zeg altijd maar dat ze jaartje achterop komt qua bouw/uitstraling, maar ook qua karakter. Ze begint nu eindelijk een "echt" paard te worden en is inmiddels 1.64 m <3

VASKO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 18:56

Ik heb een discovery x inspekteur :D
ook echt een lieve knuffel hij is 3jaar

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:33

Baila2010 schreef:
Leuk om te horen! Wij zijn bezig met de aanschaf van een Discovery x Flemmingh. Een lieve stabiele merrie met prachtige gangen. Ze is 4 jr en nog maar een paar maanden in training maar ze leert snel en is heel werkwillig.
Ben heel benieuwd wat de ervaringen zijn van andere bokkers.

Wat grappig, ik heb ook een Discovery X Flemmingh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 13:18

Ik rijd ook een discovery x flemmingh en zij lijkt ook wat op de merrie hier boven, toevallig!

Ik kijk net in je profiel en onze discovery x flemmingh heeft zelfs ook drie hoge witte benen, waarvan de voorknie wit is, 1 zwart been en wij rijden met hetzelfde hoofdstel haha!! Moest echt even kijken of het niet die van ons was, maar dat is niet zo. Kleur komt ook exact overeen.