Nakomelingen van Jimtown

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Nakomelingen van Jimtown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 11:05

Zelf heb ik een afstammeling van Jimtown. Ben benieuwd wie nog meer.........en hoe het karakter van jullie paard is? Die van mij is ontzettend vriendelijk in de omgang en met rijden, maar een vreselijke neuroot met verlatingsangst als er geen ander paard in de buurt te zien is haha!
Die van mij is bij de vorige eigenaresse in de Z2 gereden en ik ga hem begin volgende maand in de B starten. Brand los!
Afbeelding

VDB

Re: Nakomelingen van Jimtown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 11:57

Ik ken een zus van mijn vorige paard die ook een "apart" karakter heeft. Goed in de sport meekomen maar net niet allerhoogste niveau.

Op de trailer moet ze alleen staan anders trapt ze haar medepassagier de trailer uit.
Op de vrachtwagen gaat wel maar dan moet het vak naast haar vak leeg staan (ook dan trapt ze)
Bij de smid was ze in het begin heel extreem neurotisch maar met zeer goede begeleiding en geduld van groom is dit steeds beter.
Het is verder een prima merrie, stokmaat boven de 1.72m, onder het zadel werkwillig en is niet zo panisch als die van jou zoals je hierboven omschrijft.
Het is trouwens een schimmel waar ik het over heb. ;-)

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:19

Ik heb een 2.5 jarige merrie van Jimtown. Vooralsnog een makkelijk dier, dus ik ben benieuwd hoe ze het volgend jaar onder het zadel gaat doen!

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 09:53

geen meer jimtowntjes?

jjessica12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:58

Ik heb een Jimtown gehad, die uiteindelijk levensgevaarlijk bleek te zijn. Super moeilijk karakter..

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 12:24

o da's minder en wie was de vader van de moeder dan?

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:57

*aangezien ik geen recenter topic kon vinden plaats ik het in dit 'meest recente' topic*

Kan iemand mij misschien de tip geven? Ik ben opzoek naar de vader van ons paard. Het moet een zwarte nakomeling van Jimtown zijn die op 4 jarige leeftijd is verkocht naar Denemarken. Iemand die hier misschien iets over kan vertellen?