Nakomelingen Fidermark I

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Nakomelingen Fidermark I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 12:00

Ik ben benieuwd of er bokkers een nakomeling van de hengst Fidermark I hebben en wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Fidermark is een Westfaalse voshengt van 1.66 en was onder Marlies van Baalen succesvol tot op Grand Prix niveau. Inmiddels lopen er al 25 goedgekeurde zonen en meerdere internationale dressuurpaarden van deze hengst rond. Hij overleed in 2003.

Afbeelding

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 12:03

Zelf heb ik sinds twee weken een ruin van Fidermark x G Ramiro Z in mijn bezit. Hij is 7 jaar oud, 1.70 en Z1 geklasseerd. We moeten elkaar nog veel beter leren kennen, voordat ik pas echt kan zeggen hoe zijn karakter is, maar op dit moment ben ik er uiterst positief over. Hij is enorm vriendelijk en mensgericht, en vind het leuk om aan het werk te gaan, waarbij hij over voldoende 'go' beschikt.

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:36

Weet er misschien iemand of er nog diepvriessperma van deze hengst verkrijgbaar is?

lianne125

Re: Nakomelingen Fidermark I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:08

ik heb geen fidermark nakomeling maar wel een ruin uit dezelfde moederlijn als fidermark. ik ben altijd al onder de indruk geweest van die hengst en vind het doodzonde dat ie is overleden. ook zijn nakomelingen spreken mij zeer aan.

IrisVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:31

Beetje oud topic,
Maar misschien nog meer mensen met een nakomeling van Fidermark?? Of wat info??