Ik heb een merrie van Voltaire X Magistrat (Manstein) Zij is nu 8 jaar en heeft altijd bij 1 en dezelfde stal gestaan, De Ruyter Stables in Kessel. Ik vroeg me af of ze eerder veulens had gehad, waarop ik de stal heb gebeld. Daar wisten ze me te vertellen dat ze 2 veulens op de wereld heeft gezet, maar ze wisten niet meer van welke hengst of hoe deze paarden heetten.
Nou is mijn vraag hoe ik hier achter kan komen..
paschja
Geplaatst: 23-09-10 21:31
Ik heb ooit een overzicht van de KWPN gehad... Misschien kun je hun eens mailen? (aangenomen dat je paardje KWPNer is )
Als je het levensnummer, de naam en de afstamming mailt naar het KWPN krijg je een overzicht van de nakomelingen die gereigistreerd staan bij het KWPN.
@Paschja: Mijn paard is inderdaad een KWPN'er Op paardenfokken.nl heb ik haar zelf ingeschreven, en er is verder weinig over bekend, alleen dat een dochter van haar oma internationaal springen is..
Maar bedankt voor de tip!
@Sinelli B: Oke, super dankje wel Ik ga vanmiddag even een mail sturen. Hoop dat ze inderdaad geregistreerd staan! Als ik er iets van terug hoor, dan zal ik het hier nog wel even neerzetten.
meisjeline
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-10 21:43
Ik heb het KWPN toen gelijk gemaild.. tot op heden nog steeds geen reactie terug, dus morgen maar is kijken of ze opnemen
Hmmm bij mij hebben ze de afgelopen keren heel snel gereageerd. Volgens mij hangt het ook af van degene die je mail beantwoordt, heb ook wel eens heeuuuuul lang op iets moeten wachten...
pullaar
Geplaatst: 10-10-10 21:58
Bij mij heeft het KWPN toen de dag erna al terug gemaild met alle nakomelingen van mijn merrie met bijbehorende sportstanden. Ik had ook gevraagd om de sportstanden erbij te vermelden, zodat ik het prestatie predikaat van mijn merrie kon aanvragen. Misschien is het handig om de reden te vermelden waarom je die gegevens wil ?
meisjeline
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-10 22:29
Bedankt voor de tip! Ik ga morgen even bellen, en dan hoop ik dat ze het eventueel na kunnen kijken.. En anders geef ik even door dat ik nog een mail stuur o.i.d.
Dus via paardenfokken.nl kun je niet altijd nakomelingen van je merrie vinden? Sorry, ik heb hier 0.0% verstand van en voor 2 maanden geleden ook 0,0% ervaring mee. Maar ik heb sinds een goeie 2 maanden een merrie erbij die een veulen zou moeten hebben gehad volgens vorige eigenaar. Dan ga ik er maar een mail aan het kwpn aanwagen , ben wel heel erg benieuwd.
Ik heb bericht terug van het KWPN Ze heeft een nakomeling van Ginus (Renville) Een bruine hengst van 2007.. Verder stond er weinig informatie bij, maar ik ben al blij met dit kleine beetje