Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elisa2 schreef:Ik hoorde dat ie ze nogal steil op de benen kan geven en dat er daardoor niet veel voor de keuring aangeboden worden.
manubres schreef:Ben ook heel benieuwd naar de Dreamcatchers. Heb mijn merrie geprobeerd te laten dekken door Dreamcatcher. Helaas gust gebleven.
Op advies van de veearts dit jaar een andere hengst geprobeerd (Citango), dat was in een keer raak.
Vind het nog steeds jammer dat het niet is gelukt.
ik denk dat de afstammelingen geen echte keuringspaarden zijn (zoals dreamcatcher zelf), maar pas tot hun recht gaan komen in de wedstrijdring met hun coole en werkwillige karakters....DAAR zullen ze het verschil waarschijnlijk gaan maken.
.
. En nog even een slechte, maar wel duidelijke foto over het beengebruik (dit was de 2e keer dat ik haar longeerde
). Zou wel iets meer knie mogen hebben idd.
, ik denk dat ze de 1.70 m wel gaat halen als ze uitgegroeid is. Ze zit nu op de 1.68 m ongeveer
. Ze is wat rillerig in de omgang, maar daarentegen ontzettend werkwillig en makkelijk "over te halen". Schiet niet compleet in de stress om dingen, maar kan wel wat kijkerig zijn. Ik denk dat ze een heel fijn werk karakter heeft voor straks onder het zadel
.
.
. cberst schreef:Hallo, ik heb ook een 4jarige Dreamcatcher ruin. Zeer fijn werkwillend paard uit een Ravel STV merrie. Ben er zo blij mee! wie heeft er nog meer 4 jarige Dreamcatcher nakomelingen? De hengstenhouder zoekt deze nl. i.v.m. de dekking via de N.R.P.S.

.
. Mijn merrie stapt zo 3 a 4 hoeven over, echt heel ruim
.
. Keuring heb ik overgeslagen, dus het zal volgend jaar ws wel de IBOP worden ofzo
.