Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sandravm schreef:Bedankt voor je reactie. Mooi paardje hebje.
Is hij ook redelijk groot?
Dat eigen willetje kan ik nog met leven.
Sandravm schreef:Mijn paardje is nog een beetje jonger:
In indicatie van de grote. De andere is zijn moeder. Zij is 1,63m.
Gangen heeft hij zeker. Hij loopt precies op kussentjes.
Hoe oud is jullie paardje?
Loolapelooza schreef:Dakario schreef:ik heb een warkant staan. Warkant x Romeo. heel aanhankelijk paard. soms ook vaak met eigen wil maar doet wel alles voor zijn ruiter.
bij onze dierenarts is hij wel braaf. tot zover ik weet hé. hij was al ruin voordat we hem kochten.
Zou je me kunnen zeggen wie de moeder juist is?
Mallodie schreef:Ik sta op het punt om een zoon van warkant te kopen. heb al over hem gelezen en opgezocht maar ik blijf uit verschillende hoeken horen dat warkant geen springpaard is. (Ondanks dat hij wel 1m50 gelopen heeft als 7-jarige) Men zegt dat hij vooral dressuurgerricht is, ik zoek een paard voor SGW, waardat hij volgens het internet ook goed op scoorde.
Wat zijn jullie bevindingen op springvlak met jullie Warkant nakomelingen?
we zijn voornamelijk springgericht.
Mallodie schreef:Vrijspringen doet hij erg goed! Hij is nog maar 3jaar dus onder de man springt hij dus nog niet meer dan een kruisje. De verdere afstammelingen weet ik morgen pas... De man vergeet telkens, tot mij grote ergernis, de papieren.
Wel fijn dat jullie warkant-nakomelingen wel netjes springen! Houd jullie op de hoogte van de eventuele aankoop
Foto's volgen in een topic binnekort.