heeft iemand hier op bokt een nakomeling van de (ex-) SBS hengst Formateur van het Blokenhof? mijn Z2 paard is hier een afstammeling van maar ik kan niks over de hengst en of nakomelingen vinden? ik ben erg benieuwd want mijn paard is nogal een apparte verschijning...
aaapower
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-11 15:14
Niemand? Iemand informatie of Formateur van het Blokenhof dan? (foto's / films?)
Wij hebben een Formateur merrie in onze fokkerij. Ze geeft mooie paarden, ietwat lang in de rug met een superinstelling. Waar is jouw paard Gefokt?
moniek21
Geplaatst: 23-07-11 21:15
Wij hebben ook een Formateur merrie van 23 heeft een veulen aan de voet van Chippendale, Ze heeft al een aantal veulens gehad alle met een super karakter en mooi stevig
pirouetje
Geplaatst: 27-07-11 17:06
Formateur van het Blokenhof is geboren te Wellen bij Jean Motmans, deze hengst is jaren geleden gestorven aan koliek dacht ik. Er zijn niet zo heel veel afstammingen van geweest. Zoek eens in de database van het sbs nl. http://www.sbsnet.be. wel opgepast er zijn 2 Formateurs geweest, een schimmel en een zwartbruine. Ik denk dat je het over de 2e hebt > Zamiro x Codex. De moeder van Formateur is nog uitgebracht door mijn man destijds Formateur is trouwens in Belgie uitgebracht geweest door Stefan Corten (springsport)