gedekt door Washington DC. Ik ben naar de hengst wezen kijken en de eigenaar verzekerde me dat hij een braaf paard is met brave nakomelingen. Ik ben met het beest bezig geweest en hij had wel
hengstenmanieren, maar wel braaf.
Nu is de DA (ga geen namen noemen) gisteren geweest en hij zei "ik ken afstammelingen van deze hengst en die zijn totaal niet braaf! en echte beren van paarden"
Nu dat beren van paarden vindt ik niet erg, ik zie graag een groot breed paard, maar dat niet braaf... :-(
Nu weet ik ook wel, dat 5 of 6 nakomelingen niet veel zeggen (hij heeft er al superveel) en je moet ook de opvoeding en de moederskant in de gaten houden, maar toch e!
De merrie heeft als opa heartbreaker, dus ik wou een rustiger karakter doorfokken. Ze is wel braaf zelf in omgang, maar toch een echte heartbreaker onder het zadel

Nu is mijn vraag heeft er iemand een washington dc afstammeling, of kent iemand er een? En wat voor paarden zijn dat? En als ze moeilijk zijn, wat is dan moeilijk? Kuren hebben, gevoelig zijn, weinig manieren... of compleet geschift?
Een iets moeilijker paard is niet zo erg, ik rij al 20j paard en heb goede en professionele begeleiding, maar ik wil geen geflipte zot in men stal!