Nakomelingen Dreamcatcher

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dicora

Nakomelingen Dreamcatcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 08:48

Hoi,

Ik heb sinds 2 maanden een nakomeling van de mooie hengst Dreamcatcher. Ik ben erg benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst. Mijn Dreamcatcher is van 08-08-2008 en wordt dus in Augustus twee jaar oud. Ze is een dreamcatcher x ico sun. Haar moeder is zwartbont. Wie heeft er foto's van zijn of haar Dreamcatcher en wil deze plaatsen op het forum? Ik probeer de mijne ook vandaag nog te plaatsen. Ben ook erg benieuwd naar de karakters van jullie nakomelingen.

Dicora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 09:00

De foto's van DIcora GS bij deze!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=U3BXQ7M3

Ik weet niet of het zo lukt maar de foto's staan in mijn album.

De eerste twee foto's zijn Dicora nu. De derde is haar moeder en de vierde is de link naar het complete album.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 07:58

Wij hebben een net drie jarige dreamcatcher maal juventus. Eigen fok, ongeveer 1. 75 mtr hoog nu en net op de röntgen geweest, punt gaaf. Ze komt binnenkort te koop te staan. Er staan helaas geen recente foto's op de site, die moeten nog gemaakt worden maar als je naar onze site gaat www.mansolein.com en zoekt naar Cerise Mansolein dan kan je wel wat foto's van haar zien.