Wie heeft er een nakomeling van Donna? (appaloosa merrie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lab_iris

Wie heeft er een nakomeling van Donna? (appaloosa merrie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 17:43

Hallo, mijn merrie Donna ( appaloosa ) heb ik ong. 1,5 jaar geleden gekocht en heb toen gehoord dat ze meerdere nakomelingen heeft gehad. Ben nu benieuwd wie er een nakomeling heeft staan of heeft gehad van donna en daar eventueel fotos van heeft :D?! wil waarschijnlijk volgend jaar haar ook laten dekken.

Donna`s moeder is Gabry en haar vader is Taro af Boruplund.

Ben benieuwd wie er een veulen van haar heeft, ik weet dat er minimaal 1 veulen van haar rond loopt, hier heb ik eventueel ook wel fotos van van de vorige eigenaar dan Donna.

Ik hoor het graag!

Kaisa

Re: Wie heeft er een nakomeling van Donna? (appaloosa merrie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:43

als er een NAS paspoort bij zit zou je contact op kunnen nemen met het NAS. als de veulens ook NAS geregistreerd zijn uiteraard.

JENNx

Re: Wie heeft er een nakomeling van Donna? (appaloosa merrie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:53

Hé Iris. Voor zover ik weet heeft Donna sowieso 2 veulens gehad, en heb je haar 1 jaar en 1 maand geleden gekocht. O:) ;)

Haar laatste veulentje (April 2008), die bambi-look-a-like heette bij ons Stanley/Stanly, zoals hij waarschijnlijk ook bij het stamboek is ingeschreven, en volgens mij is hij omgedoopt bij de nieuwe eigenaresse tot Confetti. Zijn vader is trouwens Spike, en is een knabstrupper. http://www.fincalinda.nl/2/index.html Hij is van dezelfde eigenaresse als Taro, de papa van Donna.

Afbeelding
Afbeelding < Paar uurtjes oud!

Van het andere veulen weet ik vrijwel niks, maar volgens mij was dat een beetje een misbakseltje. :+

Oh, en ik moest Donna ook altijd nog een keertje op komen zoeken! :o