Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knooopje schreef:hey mansolein!
ik wist dat je een alba veulen had,volgens mij had jij het vorige alba topic aangemaakt.
ik zal zo even op de site kijken! leuk!
mijn alba is ook goed aan de maat,en aardig breed...
had jij ook niet een nu 2 jarige uit die casco merrie uit bentelo?
knooopje schreef:ja klopt delios,de casco merrie is nu onder het zadel makkenlijk en braaf paard,de linaro merrie gaat dit jaar weer bij de hengst.
mijn alba is ook niet te koop!
ik heb haar zelf gefokt en hou haar lekker voor mezelf!
hebben jullie dezefde merrie weer bij alba gedaan of nu bij een andere merrie.
vind de alba die jullie hebben een heel leuk beesje,op het filmpje lijkt hij echt mega groot,ene heerlijk bewegen!
die van mij is een dik propje maar ook met een mooie ruime draf eronder,ze heeft een handig galop,wisselt makkenlijk en springt mooi door het lichaam met het kontje er altijd uit.
wanneer word jullie 2 de alba verwacht?
Aanschouw mijn 1 jarige Alba:
)
Mansolein schreef:Ja, wij hebben er één. Een hengst van bijna 1 jaar oud, goed aan de maat. Super bewegen. Echt een mooi dier om te zien. Lief en makkelijk in de omgang. Een echte knuffel maar wel met pit. Komt uit een eigen gefokte merrie van Totoche du Banney uit onze Athlet Z Lepanto Farnese merrie. Op de video pagina van onze site staat ook een filmpje.
Ook verwachten we eind mei van dit jaar nog een veulen van Alba. Info hierover staat onder de hengstenkeuze van onze site http://www.mansolein.com
Ze is wel lief en ze kan ook wel makkelijk zijn (met trailerladen bijv.) maar als ze iets niet wil, gaat ze recht overeind
Toen ze bijv gechipt moest worden hoorde ik dat ze met 3 mensen vastgehouden moest worden omdat ze steeds ging steigeren
Het andere albaveulen is zo weer helemaal niet. Het zal wel aan de moeder liggen