Wie kent de hengst/ruin Tokyo v Mooiman?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Wie kent de hengst/ruin Tokyo v Mooiman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 11:02

(ik geloof dat het hier moet staan.. sorry als het alsnog verkeerd staat)

Hai bokkers. Al tijden zoek ik meer informatie van dit paard. Het zou namelijk de vader van mijn eigen paard moeten zijn. :) Tokyo zou inmiddels ruin moeten zijn, uit de informatie die ik heb. Hij heeft gedekt als niet (goed)gekeurd paard, vandaar dat het moeilijk is om er iets van informatie over te krijgen. Dit is de informatie die ik wel heb:

http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=324720

Tokyo zou nu een jaartje of 10 moeten zijn. Hij is bruin en in bovenstaande link kun je zijn afstamming zien. Ik vermoed dat hij gefokt is op stoeterij Broere. Omdat zijn moeder daar een fokmerrie is. (Dossa) En ik heb hem ook gevonden op een stal waar hij destijds gestaan heeft:

http://www.jordan-stables.com/site/nl/c ... rden/tokyo
Dit paard voldoet précies aan de beschrijving/ afstamming , dus dit moet hem wel zijn.

Ik zou ontzettend blij zijn als er bokkers zijn die mij meer kunnen vertellen over dit paard. Misschien dat je hem ooit gekend hebt? Of weet waar hij naartoe is? :) Of weet of hij al iets bereikt heeft? Of misschien zijn er meer mensen die hier ook een veulen van hebben? Alvast bedankt! :D

Nicole288

Re: Wie kent de hengst/ruin Tokyo v Mooiman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:58

F-AM -> FB

bgbear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 11:58

Hello,

I am from the US and I own Tokyo. He is a gelding now. I did not know he had any offspring.
I bought him from Holland in 2006. At 7, he was doing PSG, I1 levels, then he had an injury and was out of work until last summer 2009. We have been bringing him back and he will be going to his first show this weekend in Florida.
We live in Massachusetts but come to Florida for the winter.
I would love to know more about the horse that you have and any other information you have about Tokyo.
He is very talented and has done extremely well.

bgbear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:01