Zenon is op dit moment weer in training na een lange, ernstige blessure. Hoop hem snel weer in de baan te zien, we hebben lang moeten wachten! Als je zoekt op Zenon op bokt.nl kun je meer info over zijn nakomelingen vinden.
goele
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-10 22:05
U bent de fokker van zenon ? waauw proficiat das wel echt een droom om zo'n paard te fokken ! Ik ben super content met mijn veulen tis echt een plaatje ! Ze kan goed bewegen mijn lesgever was er van onder de indruk. Ik kan ook alles met haar doen ze is altijd heel lief Als ik wist hoe je foto's moet plaatsen kan ik ze laten zien maar snap er niks van. Wel spijtig dat de foto's van de vorige gesprekken er niet meer staan en zeker van de moeder van zenon die had ik wel is graag gezien.
Wij zijn inderdaad de fokkers van Zenon en ja... dat is echt een droom. Iedereen droomt ervan om een toppaard te fokken en als jouw fokprodukt(en) dan ook nog eens worden goedgekeurd bij KWPN en NRPS (een halfbroertje van Zenon), dan is dat echt iets aparts. Wij vinden het ook erg vervelend dat hij een zware blessure heeft opgelopen, maar het blijven levende wezens en er kan altijd iets gebeuren. Goed te horen dat je zo content bent met je paard. Ik ken meerdere mensen die erg blij zijn met hun Zenon-veulens. 't Komt een keer goed, dat weet ik zeker!