Wil graag meer weten van de nakomelingen van lord loxley.
marina32
Geplaatst: 22-01-10 15:35
hoi hoi
wij hebben op de manege een 4 jarige vos ruin van lord loxley staan. het is een grote heer van 1.80 met een enorm hoog knuffelgehalte. hij valt helemaal over je heen om maar zo te zeggen. als ik zijn stal opstrooi blijf ik altijd bij hem hangen omdat hij zo graag met je knuffelt volgens mijn medewerkers heb ik hem verpest omdat ik teveel met hem kus en daardoor gaat hij gewoon geen cm meer aan de kant en wat ook heel erg opvalt is dat hij ontzettend lomp is aangelegd hij is echt niet in staat om te springen hij valt al over een balk als die op de grond ligt maar dressurmatig is het een toppertje hij heeft mooie ruime gangen en is heel braaf onder het zadel.
groetjes marina
drupke
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-10 15:20
Leuk om te horen!!nou ja lezen dan Ikzelf heb dus een 3jr en dat is ook zo'n kroelkont.Ben echt heel benieuwd hoe die straks onder zadel is.
Wij hebben een bijna 3 jarige hengst van LL. Gekocht toen hij 5 maanden was. Hij is zilverappel-bruin. Een heel lief karakter en mega draf. Deze zomer gaat hij nog de wei in en daarna gaan we hem zadelmak maken.
marina32
Geplaatst: 26-01-10 14:51
leuk om te horen dat er meer knuffelkonten van zijn zijn karakter is goudeerlijk en ik moet zeggen dat bohemian(dat is zijn naam) het allemaal snel begrepen heeft, hij was niet moeilijk zadelmak te maken. het enigste nadeel van bohemian is dat hij een ontzettende lomperik is en hij heeft dan ook regelmatig gezorgd voor blauwe tenen of een bult op je hoofd ik vind hem echt de clown van de manege, maar wat heeft dat paard een ontzettend lief karakter zeg!!! en totaal niet eenkennig hij vind iedereen die hem een aai over zijn bol geeft leuk en ook heeft hij totaal geen problemen met andere paarden je kunt m overal bij zetten. en ja de draf van deze jongen heeft ook een hele mooie ruime draf. heel veel plezier en succes met het zadelmak maken.
groetjes marina
RivellaLight
Geplaatst: 18-04-13 13:31
Dit topic is nog net niet over de datum hè..
Hoe gaat het met jullie Lord Loxley nakomelingen? Ik heb er ook eentje! Hij wordt volgende maand 4 en was ook heel braaf met zadelmak maken. Een knuffelkont is hij absoluut ook.. Zullen ze wel van pappie hebben!
Ik ben benieuwd naar jullie Lord Loxleys! Lets bring this topic back to life