Omdat het andere topic verouderd was, heb ik een nieuw topic geopend.
Aangezien Troy niet erg veel gedekt heeft, ben ik benieuwd of er meer bokkers zijn met nakomelingen van hem... Lijkt me erg leuk om dan wat informatie over ze te plaatsen en kijken wat ze allemaal van hun vader hebben meegekregen!
Ik ben zelf in het bezit van een 3jarige Troy x Rubert R, Beaux!
Jammer is dat dat er zo weinig nakommelingen van Troy zijn. Hij is van mijn werk geweest vanaf veulentje tot na zijn goedkeuring. Fijn beest om mee te werken.
Het is nog steeds zonde dat zo'n dier zo vroeg heeft moeten overlijden
Ja zeker jammer, had graag foto's gezien van broertjes/zusjes van mn merrie, ze heeft een prachtig karakter en veel weg van haar vader. Echt zonde inderdaad.
Ja, die zie ik ook, maar ja dat is een oude foto, lijkt me toch leuk om te zien hoe ze zijn uitgegroeid.
Ashira
Geplaatst: 04-01-10 23:27
Super leuk dat er een nieuw topic is geopend over Troy! Ik heb zelf ook een nakomeling gehad van hem.. Het was een merrie, donker van kleur, mooie bles en 3 witte voeten. Kwa karaker was ze verlegen maar heel lief! Ik heb ook met haar meegelopen op de veulen show van Troy bij de Dalhoeve. Helaas is mijn veulen overleden toen ze 9 maanden was.. Ik mis haar nog steeds, en daarom heeft Troy ook bij mij een speciaal plekje!!
Hoe je haar omschrijft is het precies mijn merrie... alleen heeft zij 4 witte voeten. Pff wat jong zeg, 9 maanden, lijkt me erg moeilijk. Ik zal wel even een fototje plaatsen van Beaux, heb jij misschien ook een foto? of is dat te gevoelig?
ik had al stiekem gespiekt op je profiel was een plaatje zeg! Ze lijkt idd op mijn merrie, ik denk dat ze uiteindelijk ook zoiets was geworden Natuurlijk heb ik foto's.. even kijken hoe het werkt om ze te posten.. krijg ze niet eens op me profiel ga me best doen!
Dank je wel! Wel leuk om zo toch met iemand in contact te komen die een nakomeling heeft (gehad) van Troy... Afbeelding posten kan je doen door via imageshack.us te uploaden en dan hier [ img] link imageshack [/ img] (aan mekaar dan!) Ik ben niet zo goed in uitleggen...