Ik heb een merrie van 3,5 jaar oud KWPN (tuigerxgelder) Haar vader is de hengst Moneymaker.
Nou ben ik benieuwd of er mensen hier zijn die misschien ook een nakomeling hebben van deze hengst. En hoe oud ze zijn en of je foto's heb.
Groetjes!
baudyh
Geplaatst: 28-01-10 21:08
ik heb een nakomeling van moneymaker. Een 6 jarige stermerrie.Vader moneymaker en moeder sonja mv is lorton. een ras tuigpaard dus.Ik heb der voor de kar.in mijn profile staan wel foto's
Mijn merrie Jorina heeft een nakomeling van Moneymaker. Hij is nu 5 jaar. Donkerbruin/zwartbruin met kol en sneb. Zeer mooi front. Heb helaas geen foto van hem als volwassen dier. Hij is naar Engeland verkocht.
@ baudyh: Is de moeder van Sonja soms Emka (v. Ureterp)? Dan heb ik nog foto's van Sonja toen ze klein was..... Mijn Roosje is een kleindochter van Emka. Ik heb Emka ook nog onder het zadel gereden. Sorry voor het off topic, maar ik moest het wvwn vragen. En gezien de foto van Wilona..... Die gezichtsuitdrukking.... Zelfs Urgent heeft die!
Luisa
Geplaatst: 30-10-10 17:09
ik heb ook een nakomeling van Moneymaker. een 5 jarige ruin, word in april 6, naam Alcapone. weet zo even niet wie de moeder is, zou ik even in de papieren moeten kijken. maar moeder is een KWPN, dus half tuig, half kwpn hij is pikzwart, 1,75, en hij heeft een super mooie loop. je ziet echt het loopje van Moneymaker in hem. super paard, kan prima voor de kar, maar wil dresuur met hem gaan doen.
VanHuisUit
Geplaatst: 10-07-11 21:39
Topic maar weer omhoog gehaald want ik heb sinds kort ook een nakomeling van Moneymaker, een 5 jarige merrie. Ze komt uit de Rose stam. Haar naam is officieel Benderose, MoneymakerxWaterman. We noemen haar Bente. Ze staat voor de wagen en we zijn haar aan het beleren onder het zadel. Is voor de wagen ook nog vrij groen hoor maar erg leuk paardje om mee bezig te zijn. Ze is sabino zwart/bruin, mooi kleurtje, a la papa. Ze is plm. 1.55, dus ukkie. Met heerlijke gangen http://www.youtube.com/watch?v=LPIvRilE ... re=related voor de wagen bij haar vorige baas en bij ons op stal