Op de kwpn site (hengsten) staat Utrecht met foto en al. Op www.allbreedpedigree.com staan ook foto's van Utrecht . Zelf heb ik nog een foto van Utrecht uit een hengsten brochure van 1972 maar die wil ik niet missen . Verder heb ik ook een Utrecht merrie lijkt ver dacht veel op die van jouw ,ook een vos met een beetje een centenbakje . Verder zul je waarschijnlijk wel niet veel foto's van Utrecht vinden omdat er in zijn tijd nog niet zoveel foto's gebruikt werden .
met vriendelijke groet Yvonne
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Op welke site niet ? Wil je naar allbreedpedigree kun je zo op de link klikken dan kom je op de start pagina en dan heb je links een vakje waar horse bij staat daar typ je de naam utrecht in dan ga je naar het gele vlakje horse query aanklikken dan is (onze) utrecht de tweede die er opstaat die klik je weer aan dan staat daar de afstamming. Vervolgens ga je met je muis naar reports dan het laatste vakje foto's aan klikken en dan heb je alle foto's van Utrecht en zijn voor ouders harstikke leuk veel succes er mee
Oh ja dat centenbakkie heeft Tessa ook alleen als het warm is dan laat ze op rust staat haar onderlip zakken op een van de foto's op jouw profiel heeft Jip dat een beetje vandaar het centenbakkie
kitbits
Geplaatst: 16-12-09 14:46
Misschien kan ik je nog blij maken met een foto uit het blad paarden. Utrecht tijdens de terreinproef van het verrichtingsonderzoek:
Utrecht was beter dan Uniform, maar kreeg lang niet de erkenning die hij verdiende. Zeker op het gebied van karakter had hij veel kunnen betekenen voor de fokkerij.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Die foto is zeker gaaf.Ik was destijds helemaal weg van die hengst. Vooral om zijn karakter.Ik was helemaal blij dat ik toen een merrie van die hengst kon kopen,helaas is ze niet oud geworden.
kitbits
Geplaatst: 23-12-09 09:03
Graag gedaan
LoveTessa schreef:
Zelf heb ik nog een foto van Utrecht uit een hengsten brochure van 1972 maar die wil ik niet missen .
Ik denk dat je 1982 bedoelt, Utrecht was in 1972 nog niet eens geboren. De foto is uit 1981.