ik heb zelf een orame gereden, was niet van mij. Een Orame X Wolfgang. Was een ontzettend fijn paard. Ook met zadelmak maken en inrijden ging vlekkeloos. Zo braaf en nog geen pas verkeerd gezet. Ook op vreemd terrein was ze altijd braaf. Ze is verkocht naar Belgie helaas, ik had haar graag zelf gekocht, maar had toen geen centjes.
Ik mis het paard nog altijd. Zo'n fijn en betrouwbaar karakter.
petraaken
Ik heb vorig jaar mijn Oramé verkocht. Hij groeide door tot zijn 6e jaar, en werd toen helaas te groot voor mij. Op zich heel fijn paard, kon ook heel fijn lopen, maar erg brutaal. Alleen geschikt voor ervaren en zelfverzekerde ruiter. En zo zitten er meer tussen. Maar ik ken ook iemand die een superbrave Oramé heeft. Het kan een beetje vriezen of dooien met ze.
Silence_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-10 17:57
eebeetje een late reactie maar het is hem gewerden hoor hij is nu al bijna 2 maanden van mij
Leuk hoor, gefeliciteerd met de aankoop, hoe is z'n karakter? Ik rij ook een orame, lijkt trouwens enorm op de jouwe. Daar zit flink karakter in, altijd uitproberen, grenzen verleggen, maar tegelijkertijd zo lief!
dank jullie wel! uitproberen zeker met rijden en ook uit de wei halen dat vind ik niet zo';n pretje hij blijft gewoon staan hahá! nu ik hem al best vaak gereden heb doet hij het echt super, en loopt heerlijk ontspannen (normaal is het een beetje een hittepetitje:P)
Dat topic is nog veel ouder dan dit topic, daar mag al helemaal niet meer in gepost worden. In principe is dit topic ook al te oud en zou er een nieuw gestart moeten worden, maar omdat het in dit geval de TS is die met nieuwe info komt, mag het open blijven.