nakomelingen karandasj

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:19


yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:20

ik geef het maar op...

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:01

kan je niet via youtube?

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:13

Vandaag vriend lief stukje gefilmd. Ben benieuwd zo maar gelijk even op de pc zetten!!
Voelde wel goed dus ben benieuwd hoe het er dan uit ziet hihi

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:59

Hoi dames
Wat rustig hier!!

Als mensen interesse hebben om mij met zero te zien op video. Moeten ze even pb sturen!
We zijn aan het opbouwen dus stelt niet veel voor.

Zondag weer op wedstrijd geweest met Double! 186 en 197 *\o/* whoehoe super blij. Nog 1 punt dan mogen we al L 1 starten!! Gaat echt hard ben in feb begonnen en rij 1 wedstrijd per maand ongv.

Jullie nog wat gedaan?!?

Morris

Berichten: 3448
Geregistreerd: 04-04-03

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:01

Gefeliciteerd met de punten!
Ik wil wel graag een pb.

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:33

Ja, ik heb een druk hemelvaartweekend gehad!
Vrijdag rondje L gesprongen, foutloos. Zaterdag de laatste punt in het Z2 gereden dus we mogen Zzlicht!
En zondag derby gereden in het L. Was heel gaaf, wel 1 balkje.

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:42

Lekker bezig Noor!!!
Zz-L kunnen wij alleen nog maar van dromen hihi

irisssssje
Berichten: 687
Geregistreerd: 01-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 00:36

Ik wil ook even heel trots vertellen dat ik met mijn te klein gebleven Karandasj m’n eerste puntje heb gereden in het Z2 dressuur tussen de paarden *\o/*

MissBay

Berichten: 673
Geregistreerd: 07-01-13

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:42

Wat goed Irisssssje! Helemaal top!

B. staat deze maand in het tijdschrift waar ik voor werk. Fotograaf is zelfs onder de hindernis gaan liggen voor het betere effect, muur is later apart erin geshop. Levensgevaarlijk, maar het resultaat is wel top:

Afbeelding

MizzMontana

Berichten: 5695
Geregistreerd: 05-08-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 16:46

Hele gave foto MB! Leuk om te bewaren zo iets.

Iris, goed gereden, gefeliciteerd met je wp.

yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:22

ten eerste, wat een ontzettend leuke foto ! en stoer dat hij gewoon onder de hindernis wou liggen, hij liever dan ik haha. en gefeliciteerd met de zzlicht! poeeh daar kan ik zeker niet aan tippen

maar ik heb ook niet stilgezeten, me eerste springlessen gehad met wessa wat mevrouw helemaal geweldig vond. ze is nog wel onzeker want ik moet haar inhouden maar wel bevestigen dat ze moet springen dus het is ook niet echt perfect maar ze doet super haar best! en mijn eerste onderlinge dressuur wedstrijd gehad, eerst maar gewoon b, 20 keer geschrokken maar trots dat ze hem heeft uitgereden! gaat super, nog veel aan te werken maar ze doet super haar best. aan de eind van de vakantie maar is kijken of ze een makkelijke cross leuk vind :D

yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:23

haha wel een beetje laag met mijn b en iedereen rond de z

Liek_Volan

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-08-07
Woonplaats: Roosendaal

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:16

Gefeliciteerd Iris! En gaaf die foto MissBay!
Yvet ik rijd ook in de B, iedereen moet ergens beginnen toch?

MizzMontana

Berichten: 5695
Geregistreerd: 05-08-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:31

Inderdaad Liek, je moet ergens beginnen.
En mijn Karandasj is pas 2 dus die is nog helemaal groen, tegen de tijd dat ik op concours ga zijn jullie vast al verder yvet ;)

yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:06

Ik rijd ook alleen onderlinge wedstrijden, lijkt me heel leuk om officiële wedstrijden te doen maar zien me ouders niet zitten jammer genoeg. Maar daarom doen we eens in de tijd onderlinge wedstrijden, oefencrossjes, buitenritten, dagtochten en alle leuke activiteiten die langs komen (:

MissBay

Berichten: 673
Geregistreerd: 07-01-13

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:22

ik kom even pronken met een dressuurfoto. voor een springpaardje doet hij het heel leuk op het moment!
Afbeelding

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:38

Iris wat goed!! Zal je super trots zijn!

Yvet ik zit ook nog in de B sowieso met de karandasj.
Maar met haar dochter ook niet stil gezeten!!
Nu 6 x gestart en zijn nu B + 13!!
Denk dat ik eind juli begin aug voor het eerst in mijn leven L1 ga starten.
Vindt het best spannend zelf heb ik ook niet veel wedstrijd ervaring.

Gave foto zeg!! Erg mooi!

biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:16

Jij trouwens ook missbay!!
Knap paard hoor!

MissBay

Berichten: 673
Geregistreerd: 07-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 00:40

Helemaal super toch biesje? mooie score hoor, kun je met recht trots op zijn!

hier even klein en kort filmpje van onze oefencross afgelopen middag! behalve een te verwachten stop op het water (waar ik me niet meer druk op maak), deed hij het super. met een beetje aanmoediging ging hij er ook in en vanaf de andere kant deed hij het in een keer. trots op mijn kleine springkanon <3


biesje

Berichten: 934
Geregistreerd: 22-09-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 11:12

Ziet er goed uit missbay!!
En wie waterbak had toe geen problemen meer mee zo te zien. (Zijn voeten waren nu toch al nat ;-) )

MizzMontana

Berichten: 5695
Geregistreerd: 05-08-08

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:20

Leuk filmpje weer MB! Heb je al weer een cross gepland staan of de komende tijd nog even rustig aan en vooral trainen?
Vond het wel jammer dat ik niet naar Diepenheim kon komen dit weekend maar het weekendje cross kijken in Aken was ook niet verkeerd :D

Biesje dat is een prima resultaat 13 uit 6!

yvet31
Berichten: 158
Geregistreerd: 15-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:19

wauw! vet filmpje. ben er zelf ook een tijd geleden geweest met mijn fjord die ik toen had maar mooi terrein vond ik zelf. ook omdat mijn fjord nog niet zoveel kon :')

ik wou ook nog even de foto's van het proefje plaatsen, onze eerste b proef. Elke dag gaan we weer vooruit, dus we zijn al goed op weg maar nog lange niet waar ik haar wil hebben. ze is soms nog best gespannen en vooral op het proefje waar ineens alles anders is. Maar trots ben ik zeker. haha en oja we hebben moeite met stilstaan, ongeduld dat ze is.

beetje oprekken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

toch een mooier paardje dan eerst
Afbeelding

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: nakomelingen karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:43

Leuk om jullie vorderingen te volgen! En mooie foto's en filmjes komen er langs :)

Ik ben mijn Karandasj klaar het aan het maken voor het ZZ-licht, gaat best heel goed en ben dan ook erg trots op hem :D Deze maand nog wat springen, volgende maand crossen dus debuut zal dan in september zijn anders wordt het te druk voor ons beiden :)

Enne, ook ik ben in het B begonnen dus voor iedereen is hoop :P

MissBay

Berichten: 673
Geregistreerd: 07-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:49

ja Noor, zo leuk! heb je niet ergens een dressuurfilmpje van jou en Jer? echt zo benieuwd naar!
@MizzMontana: ik had 27 juli Oenkerk staan, maar B. is dit weekend na de crosstraining spierbevangen geraakt. snap er niks van, heb hem echt supergoed uitgestapt zaterdag (ook nog aan hand met zadel eraf), maar hij heeft zich wel ongelofelijk lopen opwinden in de trailer, dus misschien dat dat het is? enige andere dat ik kan bedenken is dat'ie een bak slobber heeft gehad, voor het eerst. maar daar zit toch niet zoveel eiwit in?
hoe dan ook, zondag was hij wel wat stijf met rijden, maar beetje rustig aan gedaan en hij werd losser. ineens na 40 minuten was hij helemaal verkrampt na een galopje. eraf gegaan, in box gezet, maar hij was verder niet nat of bezweet. paar uurtjes later er even uitgehaald en echt aan alle benen onregelmatig. maandag nog steeds, dus meteen een DA erbij gehad, die zei dat het een lichte spierbevangenheid is en dat het wel meevalt, omdat B. uit zichzelf nog graag wil bewegen. paar dagen rust en een kuurtje, dan moet ik 'm op kunnen pakken. ga zaterdag dus aan handje stappen en dan zondag voorzichtig proberen. B. mag nauwelijks krachtvoer, maar wel de wei in en daarin staat hij alweer te spelen gelukkig. maar weet niet of een SGW binnen drie weken rijden weer haalbaar is... hopelijk Renswoude 3 aug., of anders Ede op 18 aug. wanneer start je zelf weer met je andere topper? Hoogeweg zag ik?

had deze ook al op een ander topic gepost, maar wilde ze toch met de Karandasj-lovers delen! (dit was dus zondag, voordat de kramp van ene op andere moment erin schoot:)
Afbeelding
Afbeelding