randie schreef:In de huiskamer is nog een topic Amor, is overgegaan over gezellige klets over deze paarden. Misschien kan je
hem nog vinden en vind je de info die je zoekt ( of niet

)
even opgezocht voor je, veel leesplezier
[HK] KWPN hengst Amor
Ik zal zo zeker even een kijkje nemen in het topic en in ieder geval bedankt voor je reactie erg leuk!!!
Jaan81 schreef:Ik heb vroeger altijd op een vosmerrie gereden van Rex Magna. Was ook niet zo'n hele grote hoor, rond de 1.62m, maar wel echt een lieverd.
Mmaar o wee als ze iets niet zag zitten of bang was, dan kon ze ook echt finaal door het lint gaan!
Was heerlijk om op te rijden, jammer dat dr bazinnetje nooit echt fanatiek reed, want ze pakte alles supersnel op!
*zoekt foto*
Jurito is af en toe ook wel een beetje een mietje, maar is meestal nog wel te overtuigen gelukkig! Als hij echt heel bang is tsja dan zit er niets anders op dan een andere weg nemen bijvoorbeeld op een buitenrit, want als ik er naast ga lopen lukt het ook niet maar gelukkig gebeurt dat zelden!
Bedankt voor je reactie!
[/quote]
Citaat:
Het karakter van mijn merries is geweldig.
Als ik ze qua karakter moet beschrijven, dan ben ik wel even bezig, dus dat ga ik maar niet doen. Verder zie en betitel ik ze niet als zijnde "typisch Amor".

Ik rijd ze niet in de sport. Met mijn jongste rijd ik sowieso nog niet, want zij is nog maar 3 jaar.
Ja als ik zo lees in de meeste topic's zijn de meeste Rex Magna kinderen ook niet van die schatjes, maar Jurito juist wel hij zou werkelijk geen vlieg kwaad doen en is een grote knuffelkont!
Ook jij bedankt voor je reactie's!!!