Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is beleerd voor de koets, maar hij kan ook springen dressuren en zelfs crossen. Ben van plan om binnenkort met hem te gaan starten.
Hij is best groot, iets van 1.70.
Instructrice van mij rijdt er op hoog niveau dressuur mee.
wat ik zo gauw kon vinden:Sophia21 schreef:Het is een Gerlinus uit mijn merrie van Zepp X Pastrocio.
Een grote ruin van 5 jaar, 1,78m. Een heel lief, nuchter en werkwillig paard.
Mensgericht, gek op aandacht, maar met rijden heus geen doetje.
Zijn bewegingen zijn veel beter dan ik van te voren had verwacht van een Groninger nakomeling!

Ingriddd schreef:Ik vind ze leuker dan een gewone groninger, omdat ik flink wat ervaring heb. Een gewone groninger is dan met zijn braafheid en makheid veel te saai voor mij. Een gerlinus verrast je altijd weer, zonder dat er een drupje gemenigheid in zit. Dan moet ik blijven opletten en dat maakt het voor mij een uitdaging. Heeeeeeeerlijke paarden!
en wacht op de dag waarop hij niet alleen als een schoothondje achter me aan stapt en zonder harnagement te rijden is, maar ook nog eens op afstand te besturen is en zo zichzelf kan uitlaten. Denk werkelijk dat zelfs dat te doen zou zijn