Castleton Bass en/of Fajolie Dakota

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PonyDakota

Castleton Bass en/of Fajolie Dakota

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 19:27

Wie heeft er een nakomeling van Castleton Bass en/of Fajolie Dakota?? Mijn draver Yvette Dakota is van deze 2 bekende dravers. Fajolie is helaas al overleden.

ruitje

Re: Castleton Bass en/of Fajolie Dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 21:00

Kijk anders eens om draverspraat, daar zitten vast wel een paar Castelton Bass nakomelingen, wij hadden er ook een, die was niet te hanteren.... Castleton Bass nakomelingen staan bekend om hun vurige karakter, die van jou ook ;) ?

PonyDakota

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 21:14

wow..haha ze kan wel een beetje vurig zijn, maar niet heel erg. (gelukkig!!)

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:52

Bij ons op stal staat Victor Bas, vader is Castleton Bass. Het is echt 1 van de liefste hengsten die ik ooit heb gekend. Hij is aardig aan de maat met zijn 1.75, maar mijn dochtertje van ruim 2 en half mag alles bij hem doen. Hij bukt zelfs zodat ze hem kan aaien (lees: op zijn voorhoofd kloppen :D ). Hij was binnen 5 minuten zadelmak en geniet daar echt van. En daarnaast is hij ook nog eens een fantastisch koerspaard natuurlijk. Kortom, eigenlijk wel de droom voor iedere draverfan ;)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:54

Zoals je weet hebben wij Yanna Victory :) Ontzettend lieve merrie, kan wel pittig zijn :+ Ze is nog niet onder het zadel, ze is pas net weer een weekje of twee terug uit training.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:02

Op de baan een van mijn favorieten: Mac Myra, ontzettend lieve merrie, maar in het begin heel lastig in de koers.
Volgens mij kan je beter een hengst dan een merrie van Castleton hebben?

Dit is Ymme:
Afbeelding

Van Mac Myra heb ik alleen maar foto's waarop ze niet zo duidelijk te zien is, maar dat is ook een vos merrie.
Is de jouwe een vos of een bruine :) ?

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:05

Bij mij op stal staat ook een merrie van Castleton Bass. Heel lief dier hoor, en errrug mooi om te zien. 8-)

We hebben ook een ruin op stal gehad van hem.

PonyDakota

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 22:38

Dakota is roodbruin. Haar manen en staart zijn zwart, maar ook daar zitten rode haren in.