Ja, Ikke!!
Ik heb een merrie, Balzflug x Zeoliet, ze is 10 jaar en ik ga binnenkort M2 dressuur met haar starten.
Ze is super gevoelig, absoluut niet de gemakkelijkste met rijden, maar je leert er wel echt super veel van!
Ik heb ook met haar gesprongen, ik sprong L, alleen ik kreeg te veel schrik en ben met toen toe gaan leggen op het dressuur.
Maar ik wil binnenkort toch graag weer ´n keer gaan springen, want ze vind het gewoon echt super leuk en ik stiekem ook wel!
Over haar karakter:
Ze is super snel op haar teentjes getrapt, snel gepikeert (of hoe schrijf je dat), ze is echt een dametje op naaldhakjes!
Ze is heel eerlijk, maar zal zich niet overgeven, je moet echt met haar samen werken, want als je haar probeert te dwingen dan vergeet het maar want ze geeft nooit en te nimmer op!!
Daarbij is ze dus ook nog 'n echte merrie en dus een beetje 'n trutje.
Met dressuren is ze af en toe super vervelend, maar gewoon door gaan niet boos worden en gewoon blijven lachen!
En in het verkeer kun je geen betere hebben, nergens van verschieten, vrachtwagens, tractors ze vind alles best zo lang jij haar het gevoel geeft dat 't allemaal niet eng is!
En met springen is ze vrij hevig, ze wil het liefst volle gas op de sprong af!
Als je meer wil weten hoor ik het wel!
Ik zou wel wat meer over die van jou willen weten!
x Sanne