Broers en/of zussen van Hilton x Saluut

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SunnyBL

Broers en/of zussen van Hilton x Saluut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 16:13

Onderstaand paard rijdt ik nu al een tijd met heeeeel veel plezier en ben benieuwd of er nog meer nakomelingen zijn van deze specifieke kruising. Of iig van Hilton? Zijn deze ook allemaal van die fanatieke springers?
Dit paard is echt goudeerlijk, zet geen stap verkeerd, wel heel sterk (maakt daar soms gretig gebruik van) en wil nog wel een solliciteren naar een functie als "renpaard", vooral wanneer er hindernissen in de bak komen te staan. Met springen wordt ie gewoon superenthousiast. En logisch: Want hij is er ook goed in ;). In de omgang een schat en heel vriendelijk en betrouwbaar paard. Qua uiterlijk is hij groot, heeft een flinke nek, en voor de rest een stevige bouw.
Ik ben heel nieuwsgierig of er meer kruisingen zijn en of ze deze eigenschappen delen :D

En natuurlijk een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Broers en/of zussen van Hilton x Saluut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:23

Ik heb een Saluut merrie. Lijkt veel qua uitstraling op deze.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 16:26

Leuk! Heb je een foto? En ook zo springgraag? Of is het alleen de uitstraling die overeenkomt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:52

In mijn profiel, Evottie. Ze is Z springen en Z dressuur geweest. Ze is 23 maar als ze een hindernis of boomstam in het bos ziet is ze 10 jaar jonger.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:07

Ja dat is wel herkenbaar! Zie op de foto niet direct een gelijkenis behalve de bouw (vn. de stevige en lange nek) Leuk paard, veel mee bereikt ook. Heb je haar al lang?