familie van mijn pony vader vitano

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eef_007

familie van mijn pony vader vitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 21:37

heeft er iemand ook een pony waarvan de vader vitano is? ik zou het erg leuk vinden foto's te zien! en wat die loopt springen dresuur? welk niveua

groetjes eef

MelodyT

Re: familie van mijn pony vader vitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:54

Mijn merrie is een Vitano,fotos vind je in mijn profiel.
Wedstrijden hebben we tot nu toe weinig gereden,maar bij de pony's heb ik 4 wedstrijden gestart en daarbij 3 winstpunten.
Wel ben ik erachter dat Vitano's erg dominant zijn,vandaar dat ik er in de sport weer ff tussenuit ben.
Deze zomer hoop ik weer te starten met haar..

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:21

wij hadden 2 merrie's van de vader Vitano, allebei zeer leuke pony's, erg braaf er zeer werkwillig.
De ene was een vos en de ander een bruine. Ze zijn inmiddels wel allebei verkocht.
De vos liep L1 in de dressuur en de bruine B met een 13 jarig meisje, deze kon ook heel leuk springen.
Voor meer informatie in mijn profiel of stuur een PB ;)
Deze 2 zijn trouwens totaal niet dominant, heel vriendelijk en iedereen kon er mee overweg. De vos was vrij schikkerig en veel vertrouwen nodig, maar de bruine kun je iedereen op zetten.

lau6nao4

Re: familie van mijn pony vader vitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:27

vriendin van mij heeft ook een Vitano!!1loopt bij de paarden maar echt een super braaf dier.Rijd momenteel nog dressuur maar gaat zeker ook springen.Paard heet Zwiebertje.Stokmaat is niet bekend ze hoop dat het een paard is haha,maar ik twijfel eerlijk gezegd.

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:40

Ik heb ook een Vitano :D
hij is 1.55,5 m. en een super leuk en lief beestje,
wil altijd voor je werken.
Dit is hem:
Afbeelding