Wie nog meer met een nakomeling van Dr. Bulasco

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Wie nog meer met een nakomeling van Dr. Bulasco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 02:34

De titel zegt het al.
Ik heb 2 jaar geleden ook een topic geopend met deze vraag maar toen waren er niet veel die hier een nakomeling van hadden.
Misschien zijn er inmiddels bokkers bij gekomen die wel een Dr. Bulasco hebben, mag ook een kleinkind zijn, als het maar ergens in de lijn zit.
Lijkt mij leuk om ze een beetje te vergelijken.
Zelf heb ik een merrie van 18 jaar, Dr. Bulasco x Zeoliet.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 15:55

Blijkbaar heb ik een bijzonder paard daar er verder niemand de hengst kent. :D

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:42

Dr. Bulasco is al afgekeurd in 1989. Hij heeft maar 2 jaargangen gedekt. Hij is al gelijk afgekeurd op het tonen van zijn veulens. De oudste nakomelingen worden 20 , de jongste dus 19.
De veulens vielen gewoon heel erg tegen en waren niet wat ze misschien hadden verwacht. Hoe ze zijn uitgegroeid is niet te lezen in het hengstenboek. Als je kijkt op paardenfokken dan zijn er maar een stuk of 3 nakomelingen die Z-dressuur of Z-springen zijn.
Hij heeft 184 merries gedekt, dus er zijn er niet zoveel (meer) van. 120 veulen staat op www.kwpnstallion.com

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 02:43

Dat weet ik ook flyfly, ik heb het hengstenraport thuis liggen, maar toch bedankt. Tenminste eentje die reageert. :D . Die van mij wordt eind maart 19, dus is nog een jonkie van 18 in mijn ogen. ;)
Maar hopenlijk zijn er ook met kleinkinderen of waar de moeder van Dr. Bulasco is.