Mijn vriendin had een French Buffet merrie (geb. '02) was een heel fijn allround paard, met toch wel wat vermogen, het was wel een echte 'vosmerrie'. Helaas hebben ze haar moeten laten inslapen na een ongeluk in de stal.
Wat naar om te horen. Die van mij is inderdaad ook van 2002 en een echte merrie! We mogen elke keer maar weer blij zijn als ze gezond op stal staan!
voissinaa
Geplaatst: 26-02-09 23:28
Ik heb ook een merrie van french Buffet.Ook van 2002.Wat mij opvalt is dat ze een lief karakter heeft maar wel moeilijk is met rijden.Erg sterk en volhoudend.
Hebben jullie/jij dit ook?
Yell
Geplaatst: 16-03-09 18:27
Ook ik heb een French buffet x Ahorn Heel fijn paard, leert snel. Ik heb hem nu 11 maanden. En van 'niks' kent hij nu travers, schouderbinnenwaarts, wijken. Zijgangen pakt hij makkelijk op. Galop is trouwens zijn beste gang. Hij galoppeert makkelijk. En dit kan hij ook erg lang volhouden.
Met springen doet hij het ook erg goed. Hij springt makkelijk met genoeg vermogen.
Guusje1
Geplaatst: 13-07-09 11:46
Ik heb zelf een french buffet x ahorn merrie gehad uit 2002. Ik heb haar helaas een aantal jaar geleden moeten verkopen (denk 2 jaar geleden), omdat we geen klik hadden en het rijden niet meer ging. Ik ben nu weer druk op zoek naar haar en toen kwam ik dit topic tegen.