wie hebben hier een paard van cocktail / ( KWPN)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elynkwpn

wie hebben hier een paard van cocktail / ( KWPN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 00:11

Hallo , ik heb een vraagje zijn er hier mensen met een paard dat uit cocktail komt ?

Mijn merrie is daar van de exacte namen noteer ik morgen even hier dan kijk ik even op haar papieren !

Iniedergeval haar informatie:

Naam: Wonderful Lady.
geslacht: MERrie
Geb.datum: 20-julie-2003
Kleur:Bruin
Hoogte: ongeveer 1.54
Ouders / broers / zussen: Komt morgen Lachen

Ik hoor het graag en dit tipic klopt niet helemaal maar word morgen aangepast !

Ben benieuwd !!! Haha!

Mocca

Re: wie hebben hier een paard van cocktail / ( KWPN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:49

[PP] > [FB]

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:15

Hoi,

Ik heb een kleindochter van Cocktail Lachen
Het is een vierjarige merrie die luistert naar de naam Zhufarno en is een dochter van Radar ( cocktail) uit een Karandasj merrie. Die van mij heeft een ontzettend moeilijk karakter. Balanceert echt op het randje van wat normaal is Bloos . Iedereen zegt altijd als ze mijn paard zien oww dat is een echte cocktail, ook kwa karakter. Hoe is het karakter van jou paard? en heb je een foto?

Mijn paard haar informatie:
Naam: Zhufarno
Geslacht: Merrie
Geb. datum: 8 april 2004
Kleur: Bruin
Hoogte: 1.67
Niveau: Zadelmak.

Ben benieuwd naar meer info over jou paard! Lachen

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 16:54

hoihoi !

jaa die heeft ook een lastig gedrag ze wil vooral niks leren .. Tong uitsteken

sorry ik ben ziek dus nog niet naar het paardje geweest om papieren te pakken !

xxx

lelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:59

Ik heb een kleinkind van Cocktail een merrie super lief maar een echte neuroot gaat nu ze ouder is en ik de zaken om haar heen in eigen regie heb wel beter.
Ze is zeer inteligent en weet precies wat ze wil

Rina01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:56

Ik heb een 100% Cocktail dochter uit 1994. VM is Belmondo. Zij is echt een super braaf paard, echt BOM proof. In eerste instantie kijkt zij de kat uit de boom maar wanneer ze je echt goed kent dan is het helemaal OK. Niet de makkelijkste om te rijden maar wanneer je haar eenmaal zo ver hebt dan is het echt een feestje om haar te rijden. Dit jaar wordt zij 16 maar wanneer je haar ziet dan kan ze ook nog voor een 10 jarige doorgaan. Echt een knuffelpaard maar is wel duidelijk aanwezig en niet ieder ander paard is haar vriend. Aan schimmels en bonte paarden heeft zij een bloeddhekel!

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:43

Ik heb een 3 jarige merrie Cocktailtime (v. cocktail) x Wellborn. Het is een vos, ontzettend lief en aanhankelijk maar met voldoende pit en karakter (heeft ze van haar opa denk ik dan) ze kan erg mooi lopen, ruime gangen en gaat al richting de 1.67m! Ben er erg blij mee, ben haar nu aan het beleren! :D

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 22:13

Maydine schreef:
Ik heb een 3 jarige merrie Cocktailtime (v. cocktail) x Wellborn. Het is een vos, ontzettend lief en aanhankelijk maar met voldoende pit en karakter (heeft ze van haar opa denk ik dan) ze kan erg mooi lopen, ruime gangen en gaat al richting de 1.67m! Ben er erg blij mee, ben haar nu aan het beleren! :D

Okee ! ik zal wel even kijken of ik meer informatie kan krijgen op bokt! Vanuit haar paspoort:)
De juiste informatie van haar familie:)

xx toscan..

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 13:34

hoihoi! Kyken jullie hier nog weleens? Gaat er toevallig iemand volgende week zaterdag naar het strand dat word geregelt via een men iets? Myn " oom " is er lid van en doet aangespannen mee en ik ga rydent! Is er iemand benieuwt naar een copietje van w.lady ?

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:45

ik heb ook een kleindochter van Cocktail, namelijk een jonge Jordan (x Chronos)

Naam: Olennie, maar noem haar Oby (Oblivion)
Geb. jaar: 1996
Hoogte: 1.63
Niveau: Grand Prix opgeleid... kon dit niet aan en werd erg heet op voornamelijk de wissels, voor fokkerij gebruikt, 5 veulens gehad, laatste jaar schandalig verwaarloosd, en nu van mij :+

Afbeelding

Dit is een slechte foto hoor, kijk echt niet naar mijn houding en die van Oby zelf, was mijn 2e keer op haar en ik was nog erg onzeker.. waren foto's voor mijn moeder, om te laten zien om welk paard het ging. Was toen nog neit een optie dat het mijn paard zou worden, want moest Oby testen of ze nog wel gereden kon worden, en dus verkocht kon worden. Maar deze pittige dame is een hele uitdaging, en ook al ben ik soms als de dood dat ik er weer afval. Ze is wel een paard wat voor je wil werken, Als ze eenmaal lekker loopt, kan en doet ze alles! je moet alleen niet te veel druk op haar leggen. Dus weet niet of dit uit de Chronos of de Jordan kant komt?

Afbeelding

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 20:51

newt schreef:
ik heb ook een kleindochter van Cocktail, namelijk een jonge Jordan (x Chronos)

Naam: Olennie, maar noem haar Oby (Oblivion)
Geb. jaar: 1996
Hoogte: 1.63
Niveau: Grand Prix opgeleid... kon dit niet aan en werd erg heet op voornamelijk de wissels, voor fokkerij gebruikt, 5 veulens gehad, laatste jaar schandalig verwaarloosd, en nu van mij :+

Afbeelding

Dit is een slechte foto hoor, kijk echt niet naar mijn houding en die van Oby zelf, was mijn 2e keer op haar en ik was nog erg onzeker.. waren foto's voor mijn moeder, om te laten zien om welk paard het ging. Was toen nog neit een optie dat het mijn paard zou worden, want moest Oby testen of ze nog wel gereden kon worden, en dus verkocht kon worden. Maar deze pittige dame is een hele uitdaging, en ook al ben ik soms als de dood dat ik er weer afval. Ze is wel een paard wat voor je wil werken, Als ze eenmaal lekker loopt, kan en doet ze alles! je moet alleen niet te veel druk op haar leggen. Dus weet niet of dit uit de Chronos of de Jordan kant komt?

Afbeelding

Hayy:)

Leuk beestje ! ik zal morgen even spieken op der papiertjes ! evt een copietje zien er van ??:D