Zát! We zijn hier op FB begonnen maar inmiddels in de Huiskamer belandt.
Ik heb een 11-jarige vosmerrie met de afstamming Burggraaf x Irco Polo x Farn. Niet heel groot voor d'r afstamming, slechts 1.60 m. Maar ik ben ontzettend blij met haar. Dressuur, springen, SGW, mennen, buitenritje, ze draait d'r hoef er niet voor om.
In mijn profiel vind je foto's van haar.
Vertel eens wat meer over jouw Burggraaf?
Als je zorgt dat je 25 nuttige posts krijgt en je aanmeld bij de Kudde, kun je gezellig bij ons meekletsen.
Ik zit ook in de Huiskamer, maar heb een Kroongraaf ruin. Zijn toch minder Kroongraaf bezitters, dus vandaar dat ik ook bij de Burggraaf clan zit
Wino is dus Kroongraaf Caruso x Bernstein Hij is supertje braaf en mag graag werken, springen vind hij super tof en buiten de bossen in eigenlijk oo wel
sammy jo
Geplaatst: 21-09-09 18:34
stipje ;p
Puera
Geplaatst: 21-09-09 20:45
Zo, onder welke berg stof heb je dit topic vandaag geplukt, Sammy Jo?
Ik weet niet of je al 25 nuttige berichten hebt geplaatst, in dat geval wil ik je uitnodigen om hier verder te kletsen. [HK] Burggraaf, nakomelingen?
Overigens is er tegenwoordig een handigheidje, dan hoef je ook geen 'stipje'-reacties meer te plaatsen... Dit oranje icoontje staat voor elk topic. Als je het topic graag wil volgen, klik je daar op en komt het volgende in beeld:
Ik ga even een Modje vragen om dit topic weer te begraven.
petraaken