wie heeft er nog meer een nakomeling van heidi H &Rapid Roya

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sammy

wie heeft er nog meer een nakomeling van heidi H &Rapid Roya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 21:51

ik was benieuwd of er nog meer mensen deze vader of moeder hadden:
ik heb sins een maandje ook een nieuw paard een draver hij heet Uno Roodnoot is 6 jaar en zijn ouders zijn dus heidi H en Rapid Royalty

dus ik was wel benieuwd of en nog meer broertjes of zusjes of half zusjes of broertjes waren van hem..
mischien kunnen jullie een foto er bij doen..

hier komt die van mijn :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit is mijn knapperd!

knooopje

Re: wie heeft er nog meer een nakomeling van heidi H &Rapid Roya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:56

hoi hoi
mischien kun je je oproep beter bij draf en rensport neerzetten,dan heb je meer kans dat het gelezen word door de juiste mensen denk ik,van Rapid Royalty zijn aardig wat nakomelingen dus denk dat je wel een half broer of zus vind.
succes groetjes saskia

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:54

He wat grappig, om die terug te zien. Ik heb hem wel zien koeren, was niet zo talentvol Clown Bijnaam was Unox Nagelbijten / Gniffelen Er lopen inderdaad wel wat rond van Rapid Royalty. Heidi H ken ik wel van naam, mijn (auto)rijinstructeur heeft Pro Roodnoot, een halfzusje van jouw paard, waar hij mee fokt.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:08

[RPA] > [FB]

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:26

Ik heb een nichtje van jouw paard:

Afbeelding

Haar moeder is een dochter van Rapid Royalty en haar vader is een KWPN'er (Unistar v. Voltaire x Notaris).
Ze heeft een geweldig, nuchter, meegaand karakter. We zijn haar langzaamaan aan het beleren onder het zadel (ze is nu 3.3jr).

wendel_gamin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:25

hoi, ik heb een broertje van zijn moeder gehad die was ook van rapid royalty.en ik heb pro roodnoot vanaf zijn 2e verzorgd.zijn andere zusje roodnoot heidi heb ik ook gekend,dat was geen lief paard.waarschijnlijk last van de hormonen.pro was echt een karakterpaard en heel erg lief.iedereen kon er mee rijden.van pro heb ik wel een foto en zijn andere zusje shirley ook.die had weinig talent en was te klein
groetjes wendy