Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(foto's in mijn profiel) 
Een donkere vos ruin, zie mijn profiel..Heb er niet lang op gereden (was geen klik
) dus kan niet goed zeggen of hij nou meer spring- of dressuur gericht was..Over het algemeen was hij in ieder geval niet heel werklustig
Corelli schreef:Ik heb een SamberxSamber gereden, dat is geen grapjeEen donkere vos ruin, zie mijn profiel..Heb er niet lang op gereden (was geen klik
) dus kan niet goed zeggen of hij nou meer spring- of dressuur gericht was..Over het algemeen was hij in ieder geval niet heel werklustig

RZDLover schreef:Corelli schreef:Ik heb een SamberxSamber gereden, dat is geen grapjeEen donkere vos ruin, zie mijn profiel..Heb er niet lang op gereden (was geen klik
Lijkt me ook niet echt een gezonde kruising.
Ik heb dan wel de ballen verstand van fokken, maar zelfs ik had zo'n vermoeden dat dat niet helemaal klopte
Samber
). Maar onder het zadel, heel werklustig en lief voor ieder. Met hem kon je eigenlijk alles wel doen en dan deed hij altijd zijn best, heel allround dus. Hij en ik trokken gelijk vanaf het begin al naar elkaar toe, we hadden echt een klik. Hij was trouwens een driekleur van ongeveer 1.60m heb helaas op het moment geen foto's meer in mijn profiel. Door hem ben ik echt fan geworden van Samber.