Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wobski schreef:Pasdedeux: Wat een mooie foto's, en wat een mooie kleur die vossen...zucht... vind dat altijd echt blikvangers!! Zo aansprekend! Is het toeval dat je 2 vossen hebt of val je er ook op?*

Wat een heerlijk weer he! Vandaag lekker de hele dag aan het water gezeten. Het was echt heerlijk en ook eindelijk een beetje kleur gekregen

Sorry beetje late reactie maar het was hier nogal druk. Had wat extra paardjes te rijden + verzorgen en heb bij ons op de kliniek wat meegeholpen met de stallen die bomvol stonden. Degene die dat normaal doet, heeft een klap gekregen van een paard en had zijn sleutelbeen en ribben gebroken
) was gelukkig niet voor niks. Met Piet was ik 1ste van de 18 in het ZZ-licht, alleen de manier waarop...
Langs de ring stonden allemaal boompjes apart en 1 groepje zegmaar, dat vond hij dus doodeng. De bel was al gegaan en meneer was zo bang dat hij 2 grote voltes alleen maar half steigerend achteruit ging. Toen we de juiste versnelling terug vonden toch maar binnengekomen en tijdens de proef lukte het nog redelijk om hem er langs te krijgen. Maar hij was er zo ontzettend gespannen van dat geen enkel onderdeel echt goed lukte/fijn ging voor mijn gevoel, hij liep ook niet goed meer door de rug. In de juniorenproef gingen door de spanning nu alle wissels de mist in en ik reed veel te terughoudend maar we waren nog 4de met 61,6%
Dat was dus een geroep en getier, niet normaal en het geluid van 50 mensen die met zn allen staan te springen op een parking is echt giga hard. Om de 30 sec begonnen ze met zn allen ook nog eens te klappen, nou toen trok Ode een paar keer een sprintje in de proef
Arm beest (zij is enorm gevoelig aan geluid, van het geluid van regen op de binnenbak kan ze al gek beginnen doen) .. Ik vond eigenlijk dat ze nog redelijk braaf was, ik denk dat menig paard niet meer die kant zou op te krijgen zijn. Maar dat was echt n kabaal, niet normaal! Uiteindelijk zijn we 5de geworden met 61,.. % Er stonden redelijk wat 3-en op het protocol door die gekkigheid
Heb wel veel 'commentaren' gehoord dat het de schuld is vd vader van Piet en Ode haha

:
)
Ze is ook losser in de hand, al met al heb ik er een fijner paardje bij terug
Ga heerlijk naar Mambo Beach @ Curacao