Ook gelijk in d'r nieuwe rode set

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ingeltje schreef:Haha ja, voelde me altijd zo'n ukkie naast haar. Helaas te vroeg afscheid van haar moeten nemen, het was zo'n lieve reus
Elrite is 1.78m, vind ik ook echt groot zat (helemaal als je nagaat dat ik van een negro-merrie af kom die 1.62m was) We hebben haar beleerd en in 2013 heeft ze een Zavall merrieveulen gekregen. Ze heeft veel tijd nodig gehad.. Ben in maart en april 2014 2x in de B dressuur gestart en onderling een keer B springen. Daarna helaas qua drukte en werk niet meer voldoende kunnen trainen om haar te kunnen starten en met m'n huidige stage toen in zicht hebben we besloten haar weer te laten insemineren. Ben idd van plan na dit veulen weer lekker met haar te gaan starten. We willen haar nog een keer voor de keuring doen.
Hoe groot is jouw witbeen nu dan?
afgelopen zomer als driejarige is ze op 1.74m gemeten en ik hou haar nu gewoon op 1.75m
heb haar nog niet weer gemeten, maar denk dat ze wel groter is.
leuk zeg!
m'n moeder vroeg 2 maand geleden nog "Is ze wel echt drachtig?" Ze zat nog zo mooi strak in d'r lijf, maar nu.. Beetje hoe ik me voel nadat ik patat heb gegeten: mega
Ze moet nog anderhalve maand. 

gefeliciteerd met je winstpunten, die heb je maar weer

[ITP] Mijn prachtige schimmel door Queelens fotografie! Zeepaard1 schreef:Bedankt Ketaki, Ingeltje en _Dreamer![]()
en ze heeft inderdaad geen aftekeningen
3 winstpunten, lekker zeg. En heerlijk zo'n extra lang weekend. Heb je ook foto's? Je trof het in ieder geval het weekend wel met het weer, al was de wind vast net als hier wel erg koud?
Koningsnacht en dag in Groningen gevierd en verder bij ouders thuis geweest. In het weekend is het bij mij meestal Hotel Pa & Ma
maar ja, daar staan de paarden dan ook.