nakomelingen Indoctro!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 13:27

Ik heb vandaag eindelijk weer is gesprongen met m'n indoctro-kleinkind :D
Ook gelijk in d'r nieuwe rode set :D
Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:06

Dreamer, daar was het ook echt weer voor.

enne setje staat haar goed.

hopen dat het morgen ook lekker weer is, wil weer in de buitenbak rijden, met de les.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:42

Ingeltje schreef:
Haha ja, voelde me altijd zo'n ukkie naast haar. Helaas te vroeg afscheid van haar moeten nemen, het was zo'n lieve reus

Elrite is 1.78m, vind ik ook echt groot zat (helemaal als je nagaat dat ik van een negro-merrie af kom die 1.62m was :Y) ) We hebben haar beleerd en in 2013 heeft ze een Zavall merrieveulen gekregen. Ze heeft veel tijd nodig gehad.. Ben in maart en april 2014 2x in de B dressuur gestart en onderling een keer B springen. Daarna helaas qua drukte en werk niet meer voldoende kunnen trainen om haar te kunnen starten en met m'n huidige stage toen in zicht hebben we besloten haar weer te laten insemineren. Ben idd van plan na dit veulen weer lekker met haar te gaan starten. We willen haar nog een keer voor de keuring doen.

Hoe groot is jouw witbeen nu dan?

Laten we het op 1.75m houden ;) afgelopen zomer als driejarige is ze op 1.74m gemeten en ik hou haar nu gewoon op 1.75m :P heb haar nog niet weer gemeten, maar denk dat ze wel groter is.

Leuk dat jullie ook een Zavall hebben, wij hebben een Itje van Zavall x Indoctro.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:43

Het setje staat um goed Dreamer!

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:53

Leuk rood setje _Dreamer!!

Even in je profiel gespiekt voor een foto van de Zavall Marijke, maar die lijkt qua koppie echt op die van ons :D leuk zeg!

Goh mijn merrie begint er nu echt ontzettend drachtig uit te zien :Y) m'n moeder vroeg 2 maand geleden nog "Is ze wel echt drachtig?" Ze zat nog zo mooi strak in d'r lijf, maar nu.. Beetje hoe ik me voel nadat ik patat heb gegeten: mega :):) Ze moet nog anderhalve maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:54

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:17

Wat een lief paard _Dreamer!
En wat een leuk initiatief.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:32

Vandaag hebben wij weer eens een dressuurwedstrijd gereden, niet onze sterkste kant, maar toch weer 2 winstpuntjes gescoord. Volgende week gaan we naar het Texelweekend.
Wie van jullie gaat daar nog meer mee naar toe?

Hebben jullie dit weekend nog wat leuks gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:40

Gefeliciteerd! Leuk texelweekend, wil ik ooit ook is doen! Mag ik hele brutaal vragen wat het kost om de paard op Texel te krijgen? :)

Bij ons is vanochtend Bokker Queelens langsgeweest om foto's te maken van [naam] :D
Afbeelding

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:56

Natuurlijk mag je dat _Dramer.
Vorig jaar had ik nog een andere trailer. Je betaalt de overtocht per meter en toen moest ik 78 Euro betalen voor de overtocht. De organisatie betaalt later de helft terug (hebben ze ook keurig gedaan).
Eigenlijk weet ik niet precies wat het verschil in lengte is van mijn nieuwe en mijn oude trailer, maar je betaalt naar lengte van de combinatie. Als je met een dier over wilt, mag je voor op de toeristen. De overtocht is ongeveer 20 minuutjes.

Voor mij is het niet alleen een wedstrijd. We maken er ook een leuk familie-weekend van.
We hebben een appartement geregeld en de kids, moeder en de papegaai gaan ook mee.
De dag na het Texelweekend is het koningsdag, dus we plakken er nog een leuk recreatief dagje aan vast.

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:06

Oh wat goed Myca! :D gefeliciteerd met je winstpunten, die heb je maar weer :)
Heerlijk zeg, Texel in het vooruitzicht. Lijkt mij inderdaad ook nog super leuk om te doen. Ook erg leuk dat je het gecombineerd hebt met je familie, alvast heel veel plezier gewenst! 8-)

Wauw, wat een prachtige foto _Dreamer! Dat is er zeker 1 om in te lijsten... !!

Om terug te komen op je vraag; Als ik het goed heb, is ze 30 mei uitgerekend... nog even wachten dus! :D

Onze 2-jarige Indoctro hengst is vorige week PROK goedgekeurd, dus de eerste stap is gezet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:21

Krijg in de loop van de week de rest, wacht nog even af welke er in een lijste komt :P

En gefeliciteerd met de PROK :D

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:41

Super Ingeltje, dat je hengst PROK is goedgekeurd!

_Dreamer, ik ben benieuwd naar je andere foto's, deze vind ik erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:46

<3 <3 <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:59

aaah, knappe ET.

gisteren voor de 2e keer met universal in de les buiten gereden. +:)+ +:)+

hij deed zoals gewoonlijk, alweer zn uiterste best voor mij, alhoewel hij soms iets te traag reageerde op mn been.

verder had ik soms het gevoel dat ie lichtelijk uitgleed over de waterplas ( kleintje) en we dus bijna op onze plaat gingen. >;) >;) >;)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 05:36

Oeh wat een fraaie foto's _Dreamer!

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:37

wauw wat een mooie fotos Dreamer !
ik moet de rest nog even bijlezen..
ben behoorlijk druk met mn eindexamens voorbereiden en helaas heeft paardlief weer behoorlijk ongeluk.
ze is in de eerste 5 minuten van de eerste dag van het weideseizoen gelijk in elkaar gemept en nu zitten we met een dik achterbeen, pijnlijke plekken zijn spong, pijpbeen, griffelbeentje en de pezen lichtelijk.
ze heeft in ieder geval een schieffel opgelopen alleen nu is het afwachten hoe de rest zich ontwikkelt en of er nog meer in zit dan alleen dit..

Zeepaard1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:01

@Evita_3 Beetje laat, maar hier zijn nog een paar foto's van Zarosa

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rijdfoto's heb ik nu niet die moet ik straks even via mijn mobiel hier plaatsen :+

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:09

Zeepaard1, wat is zarosa toch knap.

een halfzusje van universal :j :j :j :j :j *\o/* *\o/*

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:03

Wat een mooie foto's _Dreamer! :) Prachtig zoals ET er op staat!

Leuk dier die Zarosa, Zeepaard1 :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:05

Zeepaard1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 18:11

Bedankt Ketaki, Ingeltje en _Dreamer *\o/* *\o/* en ze heeft inderdaad geen aftekeningen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:38

Zeepaard1 schreef:
Bedankt Ketaki, Ingeltje en _Dreamer *\o/* *\o/* en ze heeft inderdaad geen aftekeningen

graag gedaan, ik had je al een pb gestuurd over zarosa, heb haar destijds als 3 jarige op sporthorses zien staan, toen was ze van voormalig amazones van de manege waar ik nog steeds rijd.

toen was het al een knappe merrie :j :j :j <3 <3

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:19

Ik ben met Twister naar het Texelweekend geweest en we hebben er nog een paar dagen aan vast geknoopt.
De sfeer is daar altijd goed, we hebben er een gezellig weekend van gemaakt en we hebben ook nog 3 winstpuntjes gereden. Volgende wedstrijd starten we L1.
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:59

Woeee! Myca, gefeliciteerd :D 3 winstpunten, lekker zeg. En heerlijk zo'n extra lang weekend. Heb je ook foto's? Je trof het in ieder geval het weekend wel met het weer, al was de wind vast net als hier wel erg koud?

Hier niet veel bijzonders :) Koningsnacht en dag in Groningen gevierd en verder bij ouders thuis geweest. In het weekend is het bij mij meestal Hotel Pa & Ma :P maar ja, daar staan de paarden dan ook.