Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Re: Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:34

Haha ja :D

Ooh echt jeetje dat is minder zeg!! Nee snap dat je dan even niet gemotiveerd was ja zoiets is ook heftig!
Ja dat is wel minder je kan hem/haar niet gelijk weer oppakken en weer doorgaan waar je was , hmm staat een beetje krom maar hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel ;)
Ja tuurlijk komt wel weer goed, even uit je dipje en als je dan weer gemotiveerd bent gaat het weer vanzelf :)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:26

Ah wat sneu voor je dat je paard overleden is.. Jeetje..
Ik hoop dat je er juist de motivatie en wil er uit kunt putten om met je stip te kunnen
Bereiken wat met je andere paard niet kon..

Succes met parti en het erop zitten! Ik ben blij dat ik de eropzittengaan persoon niet ben :+
Dat ga ik mooi laten doen! Heb wel respect voor jou dat je het zelf gaat doen hoor..

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 22:07

Kijk, ik vond weer een kruising fries met appaloosa: http://link.marktplaats.nl/590293447

Ja, dikke pech met mijn Lieta paard..Ik hoop ook dat ik alles wat ik met Lieta geleerd heb kan gebruiken om er met Roos mee verder te gaan. Rustig aan, dan komt het vast goed.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:06

het lijkt haast een zebra patroon

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:39

Apart he? Ik zag er trouwens nog een maar die was eigenlijk gewoon wit met een stippenpatroon. En over zebra kruisingen gesproken: ik zag iemand die foto's had gemaakt op de zuidlaardermarkt en daar stond dus een echte kruising tussen een zebra en een pony: die had echt streepjes!!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:45

@ rink dank je wel :)

Die kruising oogt niet zo heel groot of zie ik dat verkeerd, staat 1.65 toch, parti meet nu tegen de 1.70 en dat vind ik zelf nog klein ogen....

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 11:46

Ja, hij lijkt nog wat iel. Moet zeggen dat mijn ST dus ook niet zo heel groot is hoor. Zij haalt denk ik net de 1,65 of net niet! De invloed van de moeder is daar wel heel duidelijk, die was ook niet zo heel groot.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:19

Er komen weer mooie fotos voorbij van appies :9
Ik vind persoonlijk die van Gilandro supermooi. Ik zat me zo eens af te vragen, als je dat paard met Luffy zou kruizen, wat voor kleur zou daar uit kunnen komen?? Het is pure interesse, niet dat ik dat zou doen of dat Gilandro dat zou willen, ik zat me dat gewoon eens af te vragen :D

gilandro_c

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:56

Bedankt voor je compliment op mijn hengst Gilandro C. Kleur is ook afhankelijk wat voor kleuren er in de ouders zitten van het paard.. Dan zal je dat moeten uitzoeken van beide paarden. En dan kijken hoeveel procent je kans hebt op een bepaalde kleur.
Zo heb ik nu uit dezelfde KWPN moeder van gilandro(helemaal zwart) een lichte palomino veulen gefokt. Toch blijft het altijd een gok. Achter mijn zwarte merrie zit Darlington x Apollonios x Caritas. voornamelijk zwart maar ook vos.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:50

Jeetje wat gaaf een palomino uit een zwarte merrie :) Huugje is een vos maar heeft zwarte ouders :D
ach het zal bij dromen blijven, maar dat neemt niet weg dat ik jouw paardje prachtig vind <3

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 22:36

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nieuws nieuws nieuws :D (na een slecht begin van de week wat jullie misschien in een ander topic hebben meekregen ? M'n ouwetje een tia/infarct gehad )

Parti heeft keurig ruiter op zich gehad en de piste netjes rond gestapt en gedraaft *\o/* _/-\o_
Geen stap verkeerd ben echt zo blij en trots en ook zeker op vriendlief die erop is gegaan, we zijn een hecht team dus samen gaan we er zeker komen :D
Heb wel een foto hihi hij is alleen niet helemaal in outfit uitgerust dus plaats maar niks wel netjes cap op hoor :j

Ben zo blij en erg veel respect voor m'n vriend <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 07:47

Wat heerlijk Gribaldi!!! Ik wil evengoed de foto zien hoor :j

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:36

Ja echt heerlijk!!! :D haha ik zal straks de foto plaatsen ;)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:39

Waar blijft de foto????? *-:)

Ik ben vandaag weer begonnen met priveles, en nu dus met ons stippeltje. Het ging best goed! Maar ik voel me op sommige punten weer net een beginner.. mijn hemel.. Het streven is om in januari/februari klaar te zijn voor ons eerste B-proefje dus we gaan ervoor! :D

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:28

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:14

Hihi femskie heb nog geen foto mocht hem niet plaatsen, maar heb hem wel in een rijbroek gekregen haha dus dat is wel mooi ;)

Gister zijn we begonnen met sturen en remmen dat gaat aardig goed, vandaag ging het zelfs beter. Heb die ouwe opgezadeld en ben erbij gaan stappen, erg leuk :) Daarna wilde ik graag even naar buiten dus Parti heeft vandaag ook z'n eerste buitenrit gemaakt! Heerlijk om samen met je vent te rijden zeg! Weer vooruitgang geboekt dus ben erg blij :D

Kan je filmpje niet bekijken vanaf hier hihi zal morgen eens kijken :)
Fijn dat de les goed ging!! Haha aah dat ga je wel redden toch!

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 06:45

Oeh Roos doet het goed! Ze ziet er goed uit Femski :D Januari maar eens starten toch?

Parti al op buitenrit, cool! Die is wel heel mak he!?

Wij zijn weer druk aan het bedenken welke hengst we dit jaar gaan gebruiken bij Royal. Moeilijk moeilijk moeilijk.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 07:23

Leuk fimpje, wat loopt Roos braaf!
Ahh Gribaldi dat word een foto maken, waar je vriend er maar half op staat ;)

Appalin altijd leuk!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:17

Roos gaat goed!! mooi filmpje hoor :j
Gaaf Appalin!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:16

Hij is ontzettend mak loopt op z'n gemakkie achter die ouwe aan, heerlijk paard eerlijk en een super karakter! Topper hoor Linda ! Heb je goed gedaan :)

Haha ja ik zal eens zoeken heb er wel een aantal gemaakt natuurlijk dus daar zit er vast wel eentje tussen ;)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:31

Thanks allemaal! Ja, de Doos deed het erg fijn. Nog wel wat lastig met buiging in het lijf maar dat komt ook wel goed. We gaan lekker verder. Ik vind wel dat ze heel fijn in de aanleuning is en ze toont ook wel mooi onder het zadel zo.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 09:29

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 09:33

Oh ja, die zag ik ook al! Supergaaf! Kosten vallen me overigens mee hoor. 1800 euro...en als je een goed huis kan bieden? Zou er niet te praten zijn?

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 09:40

maar ik heb pas over een half jaar inkomsten.. en het huis zou zijn pensionstal, stegeman. in de blesse. goed plekje, met dagelijkse weidegang met andere paardjes etc. echter wel 250 euro per maand .

maar de prijs vind ik inderdaad helemaal niet hoog. 1800 voor een knappert haha

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 09:54

Ze is leuk zo op de foto. Alleen ik vind het zo jammer van de manen en staart. Dat zie je toch wel regelmatig eens tevoorschijn komen bij Appaloosa's.