Die van mij even niet, het ging super goed nadat de osteopaat was geweest, maar u geeft hij vastgelegen in stal en heeft last van zijn rug, dus osteopaat mag weer aan de slag haha.
Fijn dat Drummer geen erge dingen heeft overgehouden eraan.
ik heb maar opgegeven, er is sneeuw en we durven niet de dijk op met trailer.
hij staat nu maar op het wei samen met een ruintje en een drachtige merrie. we proberen wel elke dag beetje beweging te geven in buitenbak maar het bodem is wel hard dus rijden zit voorlopig nog niet in. daarnaast doen we grondwerk zodat hij mij als een leider ziet ipv speelgoed.
dat is toch ook heel goed. Wij kunnen ook niet rijden in de bak ivm bevriezing, maar de longeercirkel is wel goed gelukkig en ze komen de wei op, dus dat scheelt ook.
Ah wat een schatje! Mijn dame staat ook al weer een tijdje stil helaas. Ze loopt wel zoveel mogelijk buiten gelukkig.. Ben benieuwd of ze straks nog beetje te rijden is
Zonder binnenbak is er idd weinig rijden aan. Maar er komt verandering in. Vandaag nog even doorbijten met al die regen. Mijn zelfgefokte Unaniem komt zeer waarschijnlijk weer te koop. Ik vind het prima bemoei me er niet mee. Ik hoop dat ze dan een nieuw goed huisje treft. Het zou ook een goede eventer zijn maar ze is nog behoorlijk groen en onbespierd.
Ik ga donderdagavond. Van de keuringen zelf zal ik niet veel zien. De Unaniems komen woensdag aan bod en wie weet ook zaterdag.
andamoon
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-13 16:26
Dus de Unaniems komen woensdag ? Ik hoop dat ik kan gaan ! Ik zal eens naar het programma kijken hoe laat dat is dan zal ik zeker rekening houden met mijn planning als dat 's-avonds is......
Woensdag is alleen overdag en de keuringen beginnen al vroeg. De finale hengstencompetitie is 's-avonds. Als ze door zijn is zaterdag leuker om te kijken.